• Hante

    Juli 2010 del 3

    Då vår gamla tråd är stängd fortsätter vi här, än är det ju långt kvar tills juli.
    Gamla tråden se nedan:

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3436683.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-05 15:11
    Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

  • Svar på tråden Juli 2010 del 3
  • Korallbruden

    Vilka bra priser!


    sarahkka76 skrev 2009-11-14 16:47:21 följande:
    Det svarta tyget som jag köpte på Ikea gav jag 29kr/m och tyget i purpur in i stan kommer jag att ge 39kr/m tror jag att det var.
  • Korallbruden

    Tack tjejer Tror att bilden går att se i mitt galleri. Det är en smid ring med 0,4 i pavé fattning. Den matchar med min förlovningsring som är lika dan samt med ett diamanthjärta om 1,06 karat i mitten av ringen. Skall försöka få till en vettig bild på den och lägga in i galleriet.

    Casmel: Om du tycker om ringen och tycker att du har råd så köp den. Slår du ut kostnaden per dag, som du skall ha den, så är den nästan gratis Klart du vågar ha den.

  • KatjaB

    korall: vad fin, var inne på kaplans o kikade häromfagen och tittade just på den ringen (på nätet alltså).
    Vet inte varför jag envisas med att fortsätta titta på ringar, vet ju redan vad jag ska ha, hehe

  • Korallbruden

    KatjaB: Det är ju bra att dubbelkolla även om du vet ... det är bra att vara 150% av 100 möjliga. Jag gör lika dant med klänningen... Maggie kontra Pronovias eller är är det så att det är dax för en Garamaj... när jag igentligen vill ha en Maggie... snacka om ilandsproblem. Dom andra är ju så fina... kanske kan ändra mig... eller är jag riktigt säker... hur som så blir det bra när velandet är klart

  • KatjaB
    Korallbruden skrev 2009-11-15 11:16:37 följande:
    KatjaB: Det är ju bra att dubbelkolla även om du vet ... det är bra att vara 150% av 100 möjliga. Jag gör lika dant med klänningen... Maggie kontra Pronovias eller är är det så att det är dax för en Garamaj... när jag igentligen vill ha en Maggie... snacka om ilandsproblem. Dom andra är ju så fina... kanske kan ändra mig... eller är jag riktigt säker... hur som så blir det bra när velandet är klart
    ja, jag vet.. jar ju en egenritad klännig med inspiration av maggieklänningen i mitt galleri, men jag har provat en pronovias som var helt underba. Gräddvit med tyll som var prickigt och massor av broderier på.. tror den hette Huella.
    Grejen är att den trots att den är från 2007 kostar 16000 i stna, så jag kan bara inte förmå mig att betala så mycket för en klänning. Sen är jag inte hundra på att jag vill ha en klänning som är sjöjungrumodell heller, men vacker var den.. Ska ta en dag o prova lite klänningar igen bara för att kunna bestämma mig vad för modell jag ska ha, men kanske blir man bara mer förvirrad
  • Casmel

    Korallbruden: Tack för dina ord Ringen i galleriet är supersnygg!

    Jag har inte ens kollat eller provat klänningar än men det känns osm det är dags inom det snaraste och det ska bli sååå kul

  • sarahkka76

    Mia: vad roligt när det börjar närma sig Ja, då lär man sätta lite fart om man har mkt kvar

    Katja: haha ja, det där är det många som får erfara med sina män

    Casmel: ja, 10 tusen är mkt pengar. Jg började med en buget på 3000kr då jag upptäckte att jag itne hittade ngt jag ville ha. Nu har jag valt min ring som kostar 18500kr!!! Pengarna svider men det är den enda ringer jag kan tänka mig och som jag vill bära (förhoppningsvis) för resten av livet.

    Korallbruden: ja, det är riktigt bra priser faktiskt.
    Ringer är jätte fin

  • Hall0n

    Åh juli brud är ju jag med, 17 juli ska bli våran dag.

    Planering i full gång, bokat kyrka och lokal. Tärna som tackat ja. Min mamma ska hjälpa mig att göra inbjudningar, vet hur dom ska se ut så det är bara att börja pyssla snart. Sen måste vi bestämma vad vi ska ha för mat.

    Kikat lite på klänning och ring men inget bestämt där än. Finns ju såå mycket!

  • Korallbruden

    Tack brudarna känner att det vore trevligt att få använda ringen snart... känns så långt bort i tiden... Går det att fuska lite grann... bara ibland =)

  • CeKe

    Visst känns det avlägset? Fast samtidigt inte.. Eller tja, det är inte världslångt kvar tills inbjudningarna ska ut. Sen känns det lite mer verkligt, kan jag tänka...

    Nåja, hade 30-årsfest i helgen och har insett att det är lätt att göra släktingarna nöjda när det gäller mat i a f =) Hade en gästbok och typ alla som skrivit i den har berömt maten och då var det bara pajer och gravad samt kallrökt lax =) Och en hel massa sötsaker till fikat i o f sig. Känns skönt =) Ska ju köra på buffé även på bröllopet, men då kommer i a f alla få möjlighet att sitta ner (haha) och lite mer plats att ta maten!

Svar på tråden Juli 2010 del 3