• Hante

    Juli 2010 del 3

    Då vår gamla tråd är stängd fortsätter vi här, än är det ju långt kvar tills juli.
    Gamla tråden se nedan:

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3436683.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-05 15:11
    Whitewedding: 3 juli
    tessomac: 3 juli
    AnneliM: 3 juli
    h and a 2010: 3 juli
    Lyckligtjej: 3 juli
    Idajohanna82: 3 juli
    Fenixx: 3 juli
    aikidoaasa: 3 juli
    Mrs Opp: 3 juli
    happytoaster & tommystena: 3 juli
    JollyO: 3 juli
    NightElf: 3 juli
    AnnaMartin: 3 juli
    Korallbruden: 3 juli
    Jessie81: 3 Juli
    Julibrud10: 3 juli
    KatjaB: 10 juli
    brudjuli2010: 10 juli
    kikki kikki: 10 juli
    Tokisen: 10 juli
    Periwinkle: 10 juli
    sommar10: 10 juli
    Kullaberg: 10 juli
    sockersmulan: 10 juli
    Juli 2010: 10 juli
    Fru Indosaurie: 10 juli
    zeldae: 10 juli
    Sussi08: 10 juli
    Ceke o Kece: 10 juli
    Chippis419: 10 juli
    Bruden 100710: 10 juli
    trendig: 10 juli
    HemligE : 10 juli
    Björnisarna: 10 juli
    Lycklig 81: 17 juli
    LoveA: 17 juli
    Mia77: 17 juli
    wiicky: 17 juli
    100717: 17 juli
    Juli 2010. 17 juli
    Casmel: 17 juli
    Sandie87: 24 juli
    Juli100724: 24 juli
    Everton: 24 juli
    Gotlandstös: 24 juli
    Nyen80: 24 juli
    suzem: 24 juli
    Rosesarered: 24 juli
    Hante: 24 juli
    Karlstadtös i Stockholm:24juli
    BlivandeFruPettersson: 24 juli
    Miss Alice: 25 juli
    Källerudd: 28 juli
    Blomman82: 30 Juli
    Sarahkka: 31 juli
    Jossposs: 31 juli
    Grönprickig: 31 juli
    Clea: 31 juli
    Sajberpillan: 31 juli
    Fru i juli 2010: 31 juli
    El amor: 31 juli
    karinochjonas: 31 juli
    MrsMuffin: 31 juli

  • Svar på tråden Juli 2010 del 3
  • Korallbruden

    Hej Brudarna

    Idag har vi varit och fått mera info om våran kyrka. Vi träffade kyrkvaktmästaren när vi tittade för bi... så vi fick bra beskrivning om dekorationer, ljudanläggningar, präster m. m. Det kändes tryggt. Nu har vi i alla fall "lite" mer koll

    Är nyfiken på det här med klänning... jag vet vilken jag vill ha men inte om jag är för lång för modellen. Skall försöka boka tid hos en butik som säljer det märket. "Min" klänning har gått ur produktion så jag leter på alla begangnat sider jag kan hitta.

    Vill passa på att önska er en trevlig kväll

  • Hante
    NightElf skrev 2009-10-11 12:26:37 följande:
    Jag har beställt mina skor idag! Det blev Art nr MR-003 (bild i mitt galleri) från Mathildas i färg nr 33. Jag är så glad att de hade exakt den färg som jag var ute efter! Nu väntar jag bara med spänning på resultatet...
    jättefina skor! synd att jag inte kan ha såna - vi kommer vara utomhus i en borg så behöver mer bekväma.
  • källerudd

    Som någon skrev så har jag oxå fått höra att det är dumt att gifta sig mitt i semester tider..men det är ju tur att fler har samma "tokiga" idé som än själv..att sen göra det mitt i veckan är ju ännu värre..Får väl se vad gästerna säger när de får reda på det =)

    Vi blir nog ensamma om våra datum, eller vad tror du Miss Alice???

    Jag har bokat frisör...Eller ja de visste inte riktigt hur de skulle jobba, men jag hade två på den sallongen som jag gärna vill ha så hon kunde lova redan nu att de skulle lösa sig på något sett...Sen skulle hon höra av sig i början på nästa år när de lagt semester schemat Känns bra att ha det fixat..Glömde dock fråga om hon sminkar oxå..

    Prästen har jag inte hört något från än...hmm Är det någon som hört något om det är med vigselrätten???

    Annars har det varit lugnt med planerande ett tag.

  • KatjaB

    nightelf: fina skor! satt och tittade på dem när jag skulle beställa vad jag vill ha, men kom fram till att jag inte ville ha öppen tå. Är väldigt förtjust i rund tå på skor, så då blir det det (har min i galleriet fast den ska vara i dark ivory)

    Vi är ju också utomhus, men bara vigseln, så jag tänkte stå ut.. eller ha nåt annat just då. Är väldigt förtjust i ett par träskor jag sett med sidenband på.. kanske får bli såna till vigseln

  • Hante
    KatjaB skrev 2009-10-11 22:11:16 följande:
    nightelf: fina skor! satt och tittade på dem när jag skulle beställa vad jag vill ha, men kom fram till att jag inte ville ha öppen tå. Är väldigt förtjust i rund tå på skor, så då blir det det (har min i galleriet fast den ska vara i dark ivory) Vi är ju också utomhus, men bara vigseln, så jag tänkte stå ut.. eller ha nåt annat just då. Är väldigt förtjust i ett par träskor jag sett med sidenband på.. kanske får bli såna till vigseln
    har också kollat in vita träskor och lite tåligare skor - vi kommer vara ute i ruiner även på själva festen.... så de behöver vara tåliga och bekväma. fast så klart vill jag ha snygga också..
  • KatjaB
    Hante skrev 2009-10-11 22:17:53 följande:
    har också kollat in vita träskor och lite tåligare skor - vi kommer vara ute i ruiner även på själva festen.... så de behöver vara tåliga och bekväma. fast så klart vill jag ha snygga också..
    tror det var på houseofhedda.se som jag hittade dem (men det kanske är samma som du tittat på också) De är ju lite dyrare än skorna på matildasfest tex, men det är ju en sko man kan ha kvar till annat också.
  • Karlstadtös i Stockholm

    Det känns som om nästa steget i vår planering är att boka catering, men jag tycker att det är riktigt svårt att göra det. Jag har ringt till alla som jag blivit rekommenderad och fått exempelmenyer med priser, men alla har olika priser på olika typ av rätter och alla säger dessutom att de kan laga något annat om det finns önskemål om det. Problemet är ju bara att vi inte har bestämt meny än, och det känns väldigt tidigt att göra det redan nu. Men som sagt hade det vart skönt att ha det bokat så att det är klart. Har ni bokat catering än? Ni som har det, på vilka grunder? Vet ni redan vilken meny ni vill ha? Tycker det känns tråkigt att bara ta en för att få det gjort också...

  • NightElf

    KatjaB dina skor är jättefina!

    Vi beställde våra placerings "kort" i helgen. 21 paket med miniåror... Undrar vad de tänker på Panduro nu

  • KatjaB
    NightElf skrev 2009-10-12 09:45:34 följande:
    KatjaB dina skor är jättefina! Vi beställde våra placerings "kort" i helgen. 21 paket med miniåror... Undrar vad de tänker på Panduro nu
    hehe, ja de undra nog vad ni skulle ha dem till
    hittade supergulliga små skor som var placeringskorthållare, men de är ju apdyra.. 300 kr för 6 st. Men annars hade jag gärna haft nåt sånt, de var ju såå söta, och jag älskar skor

    kolla på min blogg så ser ni bild giftassugen.blogg.se

    Tänkte förresten beställa strutsfjädrar snart på panduro, så att jag inte kommer på det alldeles för sent. Undrar om det är svårt att göra en penna av strutsfjäder själv? Hittar ingen sån penna i stan o tänkte att man skulle ha den med gästboken
Svar på tråden Juli 2010 del 3