• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

    Nästan så man skulle vilja vara en fluga på väggen i ett sådant rum.
    Ninnnis skrev 2009-09-07 09:18:00 följande:
    Maken ringde precis, mission completed Vi fnissade lite åt det komiska i situationen att ett antal män med fyllda burkar sitter i ett väntrum och skruvar besvärat på sig Alla var ensamma utom en ung kille som hade flickvännen med...
  • Ankan80

    Ja, jag pratade med BM, men hon kan ju inte lova att det är ok liksom. Men vi tyckte båda att det nog inte var någon fara.

    Hade inte ont nej. Dock en känsla av att jag var torr där inne...Kände inte efter dock

  • Ankan80

    Nä, gjorde bara VUL för att kolla och de var då de upptäckte det (15+3)

    Är väl mest lite scarry o så likställer jag VUL med missfall så då vågar jag inte....Knasigt va?

  • Fjällbruttan

     


    Ankan80 skrev 2009-09-07 15:45:41 följande:
    Nä, gjorde bara VUL för att kolla och de var då de upptäckte det (15+3)Är väl mest lite scarry o så likställer jag VUL med missfall så då vågar jag inte....Knasigt va?

    Ankan, förlåt jag är lite borta, hade du ett missfall i 15+3?
    Så hemskt i så fall!

    Har gjort massor av VUL med Saga och hon är en högst vild två-åring idag så villdu kolla så försök att våga. Kramen!

    Min älskling kommer hem onsdag kväll om vädret tilllåter... eller älgarna
    De ska ta sig över två sjöar med båt så är det storm brukar de bli borta en natt till... och skulle de skjuta en massa idag, vilket ALDRIG har hänt så kan de komma hem tidigare, men som sagt, det tror vi inte på
    Nu härskar tjejmaffian här i huset
    Har klottrat hela whiteboarden full med det som skall göras så betar vi av eftersom!

  • Ankan80

    Japp. Hade BF nu den 5 sep.
    Konstigt nog tänkte jag inte på det....och konstigt nog fick jag det rosa just den dagen?! Märkligt!

  • Fjällbruttan

    Kramar om dig lite extra gumman!

    Fick du blödningar? Du, du behöver inte svara om du inte vill, jag är ju en nyfiken apa...
    Vilken vecka är du in nu? Jag vet att det stått här men jag minns ju ingenting...
    Syrran frågade vilken vecka jag var i nu... och jag var tvungen att kolla på datorn!
    Jag mindes inte den! Men v.7 idag

  • Ninnnis

    Ankan, stor kram till dig! Du kanske kan vända upplevelsen av VUL till något positivt, och få se/höra lilla hjärtat?

    Bruttan, vad kul med offerten! Nu blir jag fasligt nyfiken på vad det är för verksamhet ni driver?

    Bruttan igen, jag testade negativt i lördags, men inga indianer än. 3 veckor sedan äl-utslag igår, men kroppen lurades väl som vanligt... Jag har fått en monsterfinne på hakan nu, så indianerna är säkert på intåg

    Nu ska jag äta middagen som maken har lagat, sen ska jag åka och rida

  • Ninnnis

    De har säkert tider för spolning sen, men det ska helst passa någorlunda med jobbet för att undvika fler spekulationer än nödvändigt

  • Daa

    Hellloooo...

    Kraaam på dig, Ankan. Förstår litegrann din känsla angående VUL, men som Ninnis säger kan det nog vändas till något positivt.

    Ninnis: fördärvade indianer! Hoppas de hittar rätt snart.
    Ha så kul på ridningen.

    Bruttan: grattis till offerten. (du får gärna friska upp mitt minne också )

    Ingis! Hur går det? Vad händer?

    *skrattar åt inläggen rörande sällskapssjuka hundar vid tokiga tillfällen och mystiska burkar i väntrum *

    Känner mig sjukt trött idag. Fortfarande rätt nere efter fredagen. Hur mjäkig kan man vara? *irriterad på mig själv*
    Snart aerobics.

  • passionsblomman

    Ankan, vad kul med inskrivningen och jag förstår verkligen att den sista som vill se rosa i trosan är du!
    Men, det behöver ju verkligen inte vara något alls. Jag blöder pyttelite ibland efter inseminarierna tex.

    Ninnis, man kan ljuga vita lögner om tandläkaren -eller varför inte veterrinären numera!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan