• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Betty Boop augusti2009

    Ha ha, ja hoppas att det inte tar allt för lång tid nu då!

    Min man var inte där då (som tur var ).
    Ja ja, nu vet man var man har dem. Inte hemma hos oss mer.


    ingenjörsbruden skrev 2009-08-30 13:51:17 följande:
    Betty Boop augusti2009 skrev 2009-08-30 13:42:18 följande:
    Men varför skällde han på DIG?! Öhhh....ska han inte ta det med sin bror i första hand? Nåja...ibland så lockar bröllop fram mindre trevliga sidor hos folk....suck!Myser så när jag hör om stämningen o havet...det är magiskt vid havet! Ja...hade varit skönt att få veta exakt datum osv...hahahaha..men 090909 är vi beräknade till 10 dagar dit! Men så lång latensfas klarar nog inte maken av...hahahhaha....ni skulle sett hans handsvett på ratten....det RANN! Åhh va han är gullig!
  • lanovia 08

    Ingis vad spännande!!! 10 dar till, jo pyttsan tror du den lilla stannar kvar så länge??
    Nu blir det svårt att lämna datorn får ju inte missa om något händer!

    Betty grattis! Tråkigt att han blev sur o dåligt att skälla på dig.

    Liseberg igår var trevlig, behövde verkligen komma ut och tänka på annat. Få lite bilder och tankar på distans. Vi tävlade parvis och vi kom tvåa, så jag tycker det var helt ok.
    Idag är det mkt bättre än igår. Är fortfarande ledsen och nedstämd men tårarna har stannat upp nu ialla fall, kommer bara när tankarna spårar iväg rejält.
    Längtar just nu tills mamma o pappa kommer hem, vet inte varför, bättre för dem att vara kvar där de är. De kan ju inte ändra på någonting och kommer förmodligen bli ledsna när de väl är hemma.

    Nej nu skall jag gå till simhallen och simma lite.

  • Betty Boop augusti2009

    Tack lanovia!!

    Men vad är det som har hänt? Du ska såklart inte svara om det är jobbigt.

  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-08-30 13:56:28 följande:
    Vad falls Igis! Håller du på att tjuvstarta eller vad säger du! Jisses vad roligt och spännande!
    Moahahahaha..utnyttja föräldradagarna till max ju!

    Ja hoppas osså att det inte ska ta för lång tid....hade lite bruna lämningar i trosskyddet....så snart kommer väl slemproppen...

    Betty: Sicken tölp....hoppas att det reder ut sig o han ber om ursäkt...

    Lanovia: WOW!!! Tvåa det var väl bra! Skönt att ni hade lite roligt o fick koppla bort lite tankar.
    Simma lite för mig med..det hade varit skönt!
  • passionsblomman

    Grattis Betty till ert härliga bröllop!
    vad kul att du kikar in igen!

    Lanovia, bra att du kom ut en sväng och inte konstigt att det fortfarande känns sorgset såklart!

    Här har det varit inseminarium på förmiddagen och sedan har vi bara legat och vilat. Det känns att allt vi gör just nu tar massor av energi.

    Jag har rejält ont i axlar och nacke, så idag är det faktiskt bara vila som gäller. Tänker inte göra ett skit nytta. bara finnas till.

  • ingenjörsbruden

    Betty Boop augusti2009 skrev 2009-08-30 14:08:02 följande:


    Tack lanovia!!Men vad är det som har hänt? Du ska såklart inte svara om det är jobbigt.
    Hon var hundvakt åt hennes föräldrars vovve som var till åren o fick krampanfall och de var tvungna att avliva honom.
    Hunden skaffades visst när Lanovia bodde kvar hemma....så det var extra hårt för henne.
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-08-30 14:09:25 följande:
    Det känns att allt vi gör just nu tar massor av energi.Jag har rejält ont i axlar och nacke, så idag är det faktiskt bara vila som gäller. Tänker inte göra ett skit nytta. bara finnas till.
    Skriver jag under på! *slänger mig i soffan med Blommis o slappar*

    Såg allt bra ut på insemineringen? Är det lossning från den fria sidan denna gången eller?
  • Betty Boop augusti2009

    Tack alla! Det var en alldeles underbar dag!

    Nä fy vad tråkigt med hunden. Usch, vilken sorg.

  • passionsblomman

    Jag ska in i morgon igen och göra VUL för att kolla att follikeln är borta så et inte behövs imorgon med.

    Vad jag förstod så var det inte på vänster-som är den fria, utan höger, men M på kliniken säger att det kan funka ändå. Och hon vet ju vad hon pratar om så jag lyder henne...


    ingenjörsbruden skrev 2009-08-30 14:13:05 följande:
    Skriver jag under på! *slänger mig i soffan med Blommis o slappar*Såg allt bra ut på insemineringen? Är det lossning från den fria sidan denna gången eller?
Svar på tråden I vått och torrt och väntan