• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis


    Du tyckte inte det var konstigt att Miss Muffin hade med sig namnet från Irland? Du kanske tänkte att hon kom med storken därifrån?
    ingenjörsbruden skrev 2009-08-28 08:25:33 följande:
    Måste erkänna, Ninnis o Hvidis....när jag läste Ninnis inbox-mess med vovvsingens namn...så trodde jag det var från Hvidis....o tänkte...hmmmmm det var ett skumt flicknamn! Åhhh suck va?!
  • Ninnnis

    Det hade han säkert gjort om han hade varit vaken...


    ingenjörsbruden skrev 2009-08-28 11:41:27 följande:
    Han e snäll som inte vill äta upp din mat!
  • Ninnnis

    Oj vad många idag! Det märks att det är fredag

    Tack för lugnade kommentarer angående kräkningen. Han har åkt bil med oss både i Sthlm, hem från Sthlm och till/i Malmö utan att vara åksjuk, men det kan kanske komma lite åksjuka ändå. Han är som vanligt i övrigt, så det är säkert ingen fara, fast han nafsar i sig ett grässtrå lite då och då. Hos förra familjen åt han tydligen gräs ganska ofta av någon anledning, så det kanske sitter i.

    Lanovia, hoppas verkligen det inte är någon fara med dina föräldrars hund! Mysigt för er vovve att få sällskap.

    Kul med babyboomar! Smittsam åkomma, det där...

    Bruttan, har du haft ont överhuvudtaget? Blödningar utan smärta är visst ganska vanligt, utan att det är någon fara. Finns det VM i svampplockning? Ni hade nog platsat...

    Ingis, sista dagen!!!!!!

  • Ninnnis

    Hvidis, myyyyyyyys med Miss Muffin, jag lovar att informera dig om det händer något som du inte bör missa

  • Grå Katt

    Lanova och Ingis: Här är jag. Har inte följt med på ett bra tag. Jag har faktiskt svårt att hänga med i tråden, mycket att läsa och ta in och kommentera. Jag är inte van vid sånt tempo Dessutom har jag haft fokus inåt, om ni förstår. Mycket tankar och känslor. Jag är i v 8 nu, och jag har problem med att jag känner mig svimfärdig. Framförallt på morgonen innan frukost. Kan inte längre äta direkt när jag vaknar utan måste vänta cirka 2 timmar. Jag har cirka en timmes resväg och sista biten är promenad över en liten kulle. Häromdagen stod jag högst upp på denna kulle och trodde att jag skulle dö. Fick stå stilla, framåtlutad, och hålla mig i ett räcke och andas lugnt. Shit, vad äckligt det var! Nu har jag med mig lite apelsinjuice, som jag faktiskt klarar av att dricka på vägen och det hjälper en aning.

    Nästa vecka är det inskrivningssamtal hos BM! Är det någon som vet upplägget. Alltså pratar man först, och sedan väger och tar prover?

    Hvidis: STORT GRATTIS till er lilla flicka!

    Kram till alla

Svar på tråden I vått och torrt och väntan