• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Villemoa

    Vad om föräldradagarna förstod du inte? Står gärna till tjänst med att försöka förklara bättre Och du, känn dig inte duktigt trög! Det tog mig ett bra tag att förstå och det föregicks av blod, svett och tårar!!


    Daa skrev 2009-08-23 20:52:31 följande:
    Skriver under på det jag också...
    Låter som om det var en hel del folk på visningen, Blomman. Hoppas det ger rejäl utdelning nu. *håller tummarna för veckans övriga projekt*Förstod inte alls det där med föräldradagarna *känner mig duktigt trög*.Nu har jag äntligen fått mig lite surströmming och hunnit bli charmad av mina föräldrars nya valp.
  • Daa

    Hmm. Nu börjar det snart vara dags att gå till sängs, säger kroppen. Det är nånting på gång, märkliga spänningar i rygg och nacke. *fortsätter vifta bort baciller*

    God natt på er, vänner.

  • Daa

    Det där med att ta ut FP...
    ooh, plötsligt förstod jag vad FP betyder!
    Du tog ut FP två dagar först och sedan tre dagar. Då tänkte jag, de andra dagarna då? Du var alltså ledig utan betalt? (om det är så, då tror jag att jag fattar )


    Villemoa skrev 2009-08-23 21:06:50 följande:
    Vad om föräldradagarna förstod du inte? Står gärna till tjänst med att försöka förklara bättre Och du, känn dig inte duktigt trög! Det tog mig ett bra tag att förstå och det föregicks av blod, svett och tårar!!
  • andbeyond

    Helluu! Nu är jag Fruuu!

    För det första: Blommis, det var verkligen INGEN fara på taket med coursagen för jag vet att du har mycket nu. Pojkarna fick göra sina egna och de verkade ha rätt kul För det andra - jag var inte nöjd med buketten, jag ÄLSKADE DEN och det gjorde alla andra också. Den var SÅ jag och SÅ fin så det var ju inte riktigt sant. Tärnbuketterna var alldeles bedårande! Tack igen söta du!

    Dagen var helt fantastisk och vigseln var så fin! Jag är så himla lycklig! Just hemkommen och ska nu packa upp alla grejer och packa till resan så hinner inte berätta så mkt mer nu. Ni får vänta några veckor - sorry

    Har inte så många bilder, lägger ut 3st som jag fått av min svåger så ni får se. Kommer mera efter resan.

    Hvidis: *tårögd* Så Underbart! Glad för din skull!

    Lycka till med plussandet medan jag är borta!

    Kramar!

  • Daa

    Ååååh, grattis än en gång, Andbeyond. Så vackra ni var!
    Ha det så bra på resan.

    Och, Blomman, buketten var underbar.

  • passionsblomman

    HURRA Andbeyond! Grattis igen!
    Och om du visste vad lättad jag är att buketten höll och att du är en sådan behaglig och förlåtande natur...

    Vad kul att se din MAKE på bild också! Känn på den du! Ordet alltså, maken känner du väl på när du vill utan uppmaning av mig...

    Hörru, vilka jäkla FORMER du fick i klänningen då! VA!!! SCHYSSTA lökar!!

    (Som sagt, inget är privat i den här tråden...)

  • Villemoa

    Exakt!! Två dagar betalt ena veckan och tre dagar utan och så tvärt om den andra veckan. Totalt alltså pengar för bara 10 dagar på en månad. Kanske skulle skrivit också att FP betyder föräldrapenning...


    Daa skrev 2009-08-23 21:09:10 följande:
    Det där med att ta ut FP...ooh, plötsligt förstod jag vad FP betyder! Du tog ut FP två dagar först och sedan tre dagar. Då tänkte jag, de andra dagarna då? Du var alltså ledig utan betalt? (om det är så, då tror jag att jag fattar )
  • andbeyond
    passionsblomman skrev 2009-08-23 21:18:15 följande:
    HURRA Andbeyond! Grattis igen!Och om du visste vad lättad jag är att buketten höll och att du är en sådan behaglig och förlåtande natur...Vad kul att se din MAKE på bild också! Känn på den du! Ordet alltså, maken känner du väl på när du vill utan uppmaning av mig... Hörru, vilka jäkla FORMER du fick i klänningen då! VA!!! SCHYSSTA lökar!! (Som sagt, inget är privat i den här tråden...)
  • Daa

    Alltså, av sammanhanget borde det väl egentligen inte vara helt svårt att räkna ut...
    (undrar hur jag kunde få FP att betyda FöräldraLedighet)
    Hur var det nu, jag skulle gå och sova?

    Tack för förklaringen iaf.


    Villemoa skrev 2009-08-23 21:21:32 följande:
    Exakt!! Två dagar betalt ena veckan och tre dagar utan och så tvärt om den andra veckan. Totalt alltså pengar för bara 10 dagar på en månad. Kanske skulle skrivit också att FP betyder föräldrapenning...
  • Villemoa

    Men ÅÅÅÅÅH så fina ni var och vilken UNDERBAR, UNDERBAR bukett Blommis!!
    Vad härligt att höra Andbeyond att er dag var alldeles underbar!! Ha det så HIMLA BRA på smekmånaden nu!!! Många kramar


    andbeyond skrev 2009-08-23 21:09:48 följande:
    Helluu! Nu är jag Fruuu! För det första: Blommis, det var verkligen INGEN fara på taket med coursagen för jag vet att du har mycket nu. Pojkarna fick göra sina egna och de verkade ha rätt kul För det andra - jag var inte nöjd med buketten, jag ÄLSKADE DEN och det gjorde alla andra också. Den var SÅ jag och SÅ fin så det var ju inte riktigt sant. Tärnbuketterna var alldeles bedårande! Tack igen söta du!Dagen var helt fantastisk och vigseln var så fin! Jag är så himla lycklig! Just hemkommen och ska nu packa upp alla grejer och packa till resan så hinner inte berätta så mkt mer nu. Ni får vänta några veckor - sorry Har inte så många bilder, lägger ut 3st som jag fått av min svåger så ni får se. Kommer mera efter resan.Hvidis: *tårögd* Så Underbart! Glad för din skull!Lycka till med plussandet medan jag är borta!Kramar!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan