• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Fjällbruttan

    Blääääää... jag kan inte stava!!!! Tangenteran flyttar på sig när jag skriver!

    Mu=Nu
    rysas=frysas

    Finns det nån typ av textningstolk som kan börja jobba för mig???

    Det absolut värsta är att jag är skitpetig när jag läser tidningar etc.... hittar direkt syftningsfel, felstavningar och dyl. och ändå skriver jag som en krabba själv!

  • Daa
    Fjällbruttan skrev 2009-08-21 17:14:22 följande:
    Blääääää... jag kan inte stava!!!! Tangenteran flyttar på sig när jag skriver! Mu=Nurysas=frysasFinns det nån typ av textningstolk som kan börja jobba för mig???Det absolut värsta är att jag är skitpetig när jag läser tidningar etc.... hittar direkt syftningsfel, felstavningar och dyl. och ändå skriver jag som en krabba själv!
  • Daa

    Andbeyond! Lycka till imorgon. Hoppas att er dag blir fantastisk och underbar och... ja Säger som Lanovia: njut!
    (nej, inte det minsta avundsjuk på er resa *ler krampaktigt* ( ))

    Leksi: spännande med MVC-besök.

    Ninnis: hoppas ni är hundägare nu/jättesnart.

  • Villemoa

    Det sägs ju att om man haft foglossning med ettan så brukar man få det med nästa också. Min kropp har liksom aldrig riktigt hämtat sig sen graviditeten med Moa och jag börjar redan känna av molande smärta i rygg och ljumskar. Därför tror jag att jag kommer få det igen. Men jag hoppas INNERLIGT att jag slipper för att det är helt överjävligt!!

    lanovia 08 skrev 2009-08-21 13:52:26 följande:


    Jo får nog bli vattengympa, nu har jag gått 17 fulla veckor så nu får jag lov att anmäla mig.Varför är du så säker på foglossningar? Eftersom du hade det sist eller vad?
  • passionsblomman

    Jag är en klantskalle utan hjärna!

    Här står jag och gör Andbeyonds bukett, tärnbuketter och så coursage. Åker till Bromma och kommer prick i tid för att lämna över allt så hennes kompis kan ta allt till Örebro där de gifter sig.

    Köper med mig sushi och åker hem till min jätteförkylda son och sätter mig och käkar.

    Får den där känslan att "näää, något är feeeeel"
    Går och kollar beställningslappen och inser att jag har MISSAT marskalkarnas coursager!!!

    *dör skamdöden*

    FYYYY vad urdåligt och värdelöst!
    Blir så besviken på mig själv!

    Nu säger då den rara Andbeyond att det inte gör nånting, men det är klart det gör! Skit!

    Snart ska jag läsa vad ni andra gjort idag. Ni har förhoppningsvis inte klantat er som jag.

  • Villemoa


    Inte är du en klantskalle utan hjärna kära Blommis!! Du har bara haft för mycket att göra.
    passionsblomman skrev 2009-08-21 20:08:10 följande:
    Jag är en klantskalle utan hjärna! Här står jag och gör Andbeyonds bukett, tärnbuketter och så coursage. Åker till Bromma och kommer prick i tid för att lämna över allt så hennes kompis kan ta allt till Örebro där de gifter sig.Köper med mig sushi och åker hem till min jätteförkylda son och sätter mig och käkar.Får den där känslan att "näää, något är feeeeel"Går och kollar beställningslappen och inser att jag har MISSAT marskalkarnas coursager!!! *dör skamdöden*FYYYY vad urdåligt och värdelöst!Blir så besviken på mig själv!Nu säger då den rara Andbeyond att det inte gör nånting, men det är klart det gör! Skit!Snart ska jag läsa vad ni andra gjort idag. Ni har förhoppningsvis inte klantat er som jag.
  • passionsblomman

    Det gick dåligt att komma ihåg det jag skulle iallafall. jag får vara glad att jag kom ihåg att jag måste hämta bilen på verkstaden i förmiddags, för igår sa jag till bilmeken att jag skulle komma på måndag. Det slog mig inatt att det skulle bli svårt att leverera brudbinderier utan bil...


    Villemoa skrev 2009-08-21 21:32:12 följande:
    Inte är du en klantskalle utan hjärna kära Blommis!! Du har bara haft för mycket att göra.
  • lanovia 08

    *atjoo* här har ni en till som tänkte sålla sig till den förkylda skaran.

    Blommis, lägg av sig inte ens så, du är inte en klantskalle utan hjärna. Du har haft otroligt mkt att göra och har just visat prov på mänsklighet. Alla glömmer ibland. Vad glad för att det inte var brudbuketten du missade.

    Leksi Vart skall ni gå på Takida då?
    Vi har inte köpt våra biljetter ännu så vi får hoppas att det finns kvar när vi fått våran lön, men är nog lugnt skulle jag tro.
    Sommaren med Göran var grym! *tränar på att göra lite tics* Gud vad vi skrattade. Det roliga är att man skrattar lika mkt åt min man som filmen (sa även kompisarna vi gick med), för han har så härligt och högt skratt o vissa scener kunde han liksom inte sluta skratta till.

  • lanovia 08

    Fick just en kommentar nerifrån köket. Jag skulle bara gå och kolla vädret på yr.no för att se om vi skulle satsa på att måla förrådsväg eller brädor till staket (som vi kan måla inne i förrådet). Nu undrade han om det verkligen tog så lång tid att kolla vädret.
    Haha genomskådad. (fast han genomskådade mig nog innan jag gick upp för trappen)

  • lanovia 08

    Usch då. HOppas verkligen du slipper!


    Villemoa skrev 2009-08-21 18:21:57 följande:
    Det sägs ju att om man haft foglossning med ettan så brukar man få det med nästa också. Min kropp har liksom aldrig riktigt hämtat sig sen graviditeten med Moa och jag börjar redan känna av molande smärta i rygg och ljumskar. Därför tror jag att jag kommer få det igen. Men jag hoppas INNERLIGT att jag slipper för att det är helt överjävligt!!lanovia 08 skrev 2009-08-21 13:52:26 följande:
Svar på tråden I vått och torrt och väntan