• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

    Hörni ni ni! *viftar strängt med pekfingret*

    (oj, nu kommer chefen )


    ingenjörsbruden skrev 2009-08-21 11:52:28 följande:
    Hahahahha! Japp*Ingis o Ninnis i värsta piratutstyrsel...seglar iväg med tråden*Fredagsspam!
  • lanovia 08

    hörrenini!!! Försöka kapa tråden så där och utan att jag är med!

    Jag har varit fullt sysselsatt med totalt hjärndött arbete hela fm långt från datorn. Men nu är jag tillbaka och kommer nog bli sittande här resten av dagen.

  • lanovia 08

    Ingis, du kan gärna få försöka bränna skivan om du vill. Är ju inte så långt tills jag dyker upp i Malmö.

    Jo jag tror nog att jag kommer gå på vattengympan. Men samtidigt kan man ju inte göra allt som de sätter prefixet gravid- framför bara för att man är gravid.

  • lanovia 08

    Det kommer gå så bra Ingis. Även om du själv inte kan det fullt ut så vet din kropp hur den skall föda barn (det säger ialla fall kompisar som redan gått igenom det).

    Varför är det Ninnis som får alla sms???!!! *muttrar*


    ingenjörsbruden skrev 2009-08-21 08:52:06 följande:
    Lite nervöst faktiskt emellanåt...men det är mest runt förlossningen....om jag kan lyckas fokusera på målbilderna osv under värkarna....nervös om vi har tränat tillräckligt med andningen....ehh ja...det är så mkt som kommer att lösa sig ändå! Men när vi har gått en superduperkurs så känns det som att vi HAR verktygen för att kunna hantera förlossningen...men ja...skulle vilja ha ett facit på att vi tränat tillräckligt redan nu....vi lär ju märka det snart om inte annat!
  • lanovia 08

    Ninnis, vad gott det lät med clementin! du har inte någon över att dela med dig av?

    Fast främst skulle det varit gott med godis. Om 12min lunchstänger butiken här. Bara hoppas att suget har gått över när de väl öppnar igen.

  • lanovia 08

    Ojojoj gäller att inte reta dig. Jag hade blivit galen av sådan behandling. Men så är jag inte martyr heller.

    Fast sedan tycker jag att han verkar vara ute o cykla rejält!


    ingenjörsbruden skrev 2009-08-21 10:26:10 följande:
    Pappa ringde faktiskt i går...men jag ville inte svara....tycker gott han kan plågas lite....men om jag inte är helt fel ute så kommer han att påstå att han inte förstår varför jag blev så arg...att han inte för sin själ kan förstå vad det var han sagt som orskade mitt utbrott....För så sa han förra året när han gav mig o min syster skulden för skiljsmässan....jo det var vårt fel o vi hade kunnat hindra mamma osv....suck....Så OM han har dåligt samvete så kan han gott få pinas lite till.Moahahahahhaa
  • lanovia 08

    Jaha då hade alla lämnat tråden då....
    nämen jag kan ju sitta här och skriva för mig själv.

  • Ninnnis

    Cause I´m the queen of sms

    lanovia 08 skrev 2009-08-21 12:47:33 följande:


    Varför är det Ninnis som får alla sms???!!! *muttrar*
  • Ninnnis

    Jag blev så rädd för Daa´s chef så jag gick och lunchade mitt i kapningen. Ok då, ni andra får väl också vara med då

    *hjälper alla tjejerna ombord och seglar iväg mot horisonten*

  • Ninnnis

    Det kommer jag säkert att göra

    lanovia 08 skrev 2009-08-21 12:44:18 följande:


    Men samtidigt kan man ju inte göra allt som de sätter prefixet gravid- framför bara för att man är gravid.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan