• passionsblomman

    I vått och torrt och väntan

    Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

    ...förra tråden:

    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

    Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

  • Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Leksi
    ingenjörsbruden skrev 2009-08-17 15:57:02 följande:
    eller hur! Sitter o klurar på vad Andbeyond menar....*krafskrafs i håret*
    Att Blommis vill att fler frågetecken ska rätas ut till utropstecken ang makens jobb mm...
  • passionsblomman

    Nu är det hög tid att åka och hämta sonen på fritids.

    Lär bli frågor, för nu är nyheten ju ute där.

    Jag kommer att börja gråta-igen.

    Efter det tror jag vi åker och köper hämtpizza.

  • lanovia 08

    *skrattar lite lätt åt Ingis bomull i huvudet* är så skönt att det finns någon som är värre än mig.

    Hvidis allt gulligt om att du går o tittar på de små kläderna och att byta blöjor om några dar får mina ögon att tåras. Tänk när man har en sådan lite att ta hand om. *hjärtat smälter*

    Blommis du får miljoner kramar från mig, har inget vettigt att säga just nu. Hämtpizza är ni helt klart värda.

    Nähäpp nu skall jag gå här ifrån och traska bort till gymmet. HÖr ni?? Jag skall träna!!! Första träningen (bortsett från hemmaarbete) på... ja gud kan inte ens räkna så långt.

    Skriver mer sedan, om musklerna orkar.

  • ingenjörsbruden
    Ninnnis skrev 2009-08-17 16:36:02 följande:
    Själv har jag ju inget att skylla på, så här ska det tränas stenhårt!
    Pippi-Ninnis!

    Lanovia: Hahahahaha ja tur att jag kan sprida lite glädje i min förvirring!

    Blommis: Hämtpizza är ni väl värda! *kommer med en hel pall med näsdukar o kramar massor på Blommis*

    Snart är maken här...han tar bussen till mitt jobb istället för direkt hem så att vi kan transportera hem en skrivbordshurts och en bilbarnstol....inte den minsta bilbarnstolen utan nr 2.
    Den minsta ska vi ju låna av svågern o svägerskan!

    Hvidis: Visst blir man helt kollrig av de små bebiskläderna!! Fladderbuset har en vit body med bruna ränder o baby-Tigger på magen....den är jag helt såld på!
  • ingenjörsbruden

    Tror att jag har gjort lite väl mkt idag...med både besiktning, arkivletande o IKEA....har rätt mkt förvärkar....de gör ju inte ont eller så....men får nog ta o ta det lugnt i kväll.....

    Men det är så skönt att vara produktiv..... Undras tro varför jag sitter så mkt vid BT då....hahahahaha....mkt roligare att vara produktiv här med er än p jobbet!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan