• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

    Mmmmm kräftor!! Jag äter LÄTT 2 paket själv.. Dont mess with my kräfts!!

    Ja blomman, jag kommer gärna på skiva i småland!!

  • passionsblomman

    Hurra! tanterna gillar kräftr!

    Fast jag har helt ratat paketkräftor de senaste 15 åren. Det måste vara Svenska. Har man väl ätit det går det tyvärr inte att äta de andra längre...

    ...som med bra och sämre sushi typ.
    Därnere i Smålandet borde man väl förresten kunna få chans att vara med och prova på att fiska själv förresten. det har kjag alltid velat. Som Emil i Lönneberga ni vet.

  • Villemoa

    KRÄFTOR var det nån som sa KRÄFTOR?!! Langa hit, jag äääääälskar kräftor!!! Håller med dig bruttan, inge paj eller annat krafs, bare kräftor

    Sign me up för skiva i Småland

  • Villemoa

    Jamen förstå; kräftor, Singstar och en massa härliga tanter!! Vi inleder förstås hela tjottaballongen med allsången "Ken Lee"


    passionsblomman skrev 2009-07-30 22:59:45 följande:
    Detta artar sig till något mycket trevligt...
  • passionsblomman

    Ken Lee kommer att eka ut över byn så jag blir bannlyst, idiotförklarad och i värsta fall fredlös på min nya hemort!


    Villemoa skrev 2009-07-30 23:03:29 följande:
    Jamen förstå; kräftor, Singstar och en massa härliga tanter!! Vi inleder förstås hela tjottaballongen med allsången "Ken Lee"
  • Villemoa


    Du kanske ska bjuda in de närmaste på fika och visa klippet så de vet vad som försiggår sen när vi skrålar ikapp!
    passionsblomman skrev 2009-07-30 23:11:57 följande:
    Ken Lee kommer att eka ut över byn så jag blir bannlyst, idiotförklarad och i värsta fall fredlös på min nya hemort!
  • Fjosok

    Hej, blir pseudotant för en stund. Sprids visst rykten om "Dear old Fjosok" i denna tråd (en inboxning har skvallrat) och jag kan säga att han visserligen är en kreativ själv men SÅ kreativ vette 17. Jag tvivlar dock att en person ligger bakom bloggen/hemsidan som nämns utan flera.

    Hemsidan/bloggen verkar även vara mer ett undersökande projekt än allvar tycker jag.

    Men visst, ni får tro vad ni vill. Er slutsats kan bli ER sanning.

    Ha en underbar dag och glöm inte att sjunga puffklänningarnas lov!



    // Fjosok

Svar på tråden Tantvarning 5