• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Villemoa

    Usch nu lät det som om man inte orkar ta itu med vissa elever men det jag menade var att ibland är det så jobbigt så man vet inte vart man ska ta vägen! Om både föräldrar och elev sätter sig på tvären och man absolut inte kan komma fram till något, vad gör man då liksom.

  • Panzerfaust
    Frulle skrev 2009-07-27 11:26:08 följande:
    Jag behöver HJÄLP!!!Vår trädgård har bombaderats av tvesjärtar!! Jag HATAR HATAR HATAR dom!!Det kryllar av dom.. Vad ska jg göra???
    Myrr ska funka mot tvestjärtar också, men de är trots allt bra insekter som käkar myror.
  • Cantaton

    ?


    passionsblomman skrev 2009-07-27 10:48:46 följande:
    Cantaton: jag vet att du hör mig viska i ditt öra över axeln...Dags att skala bort överflödiga saker!
  • Panzerfaust
    Villemoa skrev 2009-07-27 11:30:34 följande:
    Usch nu lät det som om man inte orkar ta itu med vissa elever men det jag menade var att ibland är det så jobbigt så man vet inte vart man ska ta vägen! Om både föräldrar och elev sätter sig på tvären och man absolut inte kan komma fram till något, vad gör man då liksom.
    Grejen är att man faktiskt inte kan/behöver tycka om alla elever, det är helt ok att privat anse att de är dumma i huvudet så länge ens personliga åsikter inte reflekteras i betyg eller behandling.
  • Soldemor
    Panzerfaust skrev 2009-07-27 11:35:34 följande:
    Myrr ska funka mot tvestjärtar också, men de är trots allt bra insekter som käkar myror.
    Glöm inte: De lägger sig i försåtligt bakhåll i brevlådor, för att göra en trojansk häst med morgontidningen och hoppar sedan ner i gröten, uäck!
  • passionsblomman

    Det kanske är därför de blivit många? För att de hittat värsta myrrestaurangen hos Mulle?


    Panzerfaust skrev 2009-07-27 11:35:34 följande:
    Myrr ska funka mot tvestjärtar också, men de är trots allt bra insekter som käkar myror.
  • Villemoa

    Precis, mycket viktigt!! Tur man är professionell


    Panzerfaust skrev 2009-07-27 11:36:49 följande:
    Grejen är att man faktiskt inte kan/behöver tycka om alla elever, det är helt ok att privat anse att de är dumma i huvudet så länge ens personliga åsikter inte reflekteras i betyg eller behandling.
  • passionsblomman

    Jo,medan du håller på med alla dina saker, så hör du mig-hoppas jag-så du känner stöd när det är något du känner"borde jag ta bort det här?"

    Du är en kvinna med många bollar i luften. Jag tror du behöver räkna hur många de är ibland.


    Cantaton skrev 2009-07-27 11:36:33 följande:
    ?
  • Villemoa

    Blomman, du är så klok du!


    passionsblomman skrev 2009-07-27 11:53:24 följande:
    Jo,medan du håller på med alla dina saker, så hör du mig-hoppas jag-så du känner stöd när det är något du känner"borde jag ta bort det här?"Du är en kvinna med många bollar i luften. Jag tror du behöver räkna hur många de är ibland.
Svar på tråden Tantvarning 5