• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjällbruttan

    Tja!!

    Sticker in skallen lite snabbt... för jag är fortfarande på smekmånad, eller lekmånad snarare

    Igår var vi på Rapsody in Rock.... JAAAAAAAAAAAAAAAAa vad det var bra, ungarna vill göra det igen ; YES!!!
    Tom Saga älskade det

    Annars har vi bla besökt leksand sommarland... där blev jag totalgalen...........
    Jag åkte vattenruschkanan fritt fall... jag dög nästan, ungarna påstod att jag vrålade hela vägen ner, MEN JAG ÅKTE!!
    De blev impade!
    www.sommarland.nu/07/index.html
    kolla på fritt fall.... jag är galen....
    dessutom höjdrädd, men jag vann ett vad med ungaran, de ska vara snälla hela semestern, det går ganska bra

    Idag körde de sommarrodel och Orsa björnpark är besökt....

    Blomman, jag inboxade dig, hoppas att det går vägen med det underbara huset och att allt är i toppskick, bara med omtanke det jag inboxat till dig!
    Fråga gärna om du vill veta mera, sålde ett hus för ett par år sen som jag byggt själv med exet så jag vet som kan dyka upp...

    Till er alla en stor kram, jag ska läsa ikapp när jag kommer hem

  • lillabruden

    godmorgon!

    Åhh underbart...2timmar kvar o sen har jag semester!!! *glädjeskutt över hela tantrummet!!!*
    Första jag ska göra när jag är ledig; Slänga skräp! *muttrar dumma ord*
    M2b som är stor o stark, nääääädåååååååååå inte kan HAN ta o dra häcken till tippen o slänga allt skit (som bla är 2stora mattor,1st skrivbordsstol som är sönder i pålen undertill så den är hopplös att bära och en massa annat av hans skit!!! *grrr*) Tur man har tjejvännerna som assistans det börjar med skräpslängandet, sedan dusch o ombyte för att sedan äta god mat, med god efterrätt, dricka sangria alá Lillabruden och grädden på grädden; puben eller dans!

    Nu är det bara 1vecka kvar tills jag är fru med man!!! har fixat det mesta faktiskt! T.o.m skickat ut till alla mesar ett schema över dagen. Dem klarar ju inte det annars *suckar* schema till gästerna, kalla mig konstig men vafan ska man ha det för?

    På tal om urkärnar o dylikt....Jag har letat frenetiskt efter en grapefrukts kniv!!! inte hittat någonstans hittar ni eller har en ni vill bli av me så sälj den till mig!

    Inatt har jag dessutom gjort portugisisk rispudding, Arroz Doce. Snacka om lyx frukost

  • lillabruden

    glömde ju säga att hemma hos mig råder 'Först till kvarn' lagen..... M2b är på "diet". Jag handlar, går till jobbet, kommer hem o ska ha det goda jag sparat till morgonen...men näpp.

  • Frulle
    Det vill du inte veta..

    Fast jag hade inte SÅÅ många mail i inboxen från redaktionen när jag vakna!
    Daa skrev 2009-07-16 20:00:38 följande:
    Nu är jag tillbaka. Det gick ganska fort, men han behövde faktiskt hjälp. Jag förklarade att han ju egentligen hade kunnat klara det alldeles själv, för det är ju bara balansera på tårna här, trycka fast med knäna där, böja sig över huven, vika sig dubbel vid höfterna och sedan sträcka ut armarna lite för att komma åt. Tur att han vet att jag retas, för annars hade jag kanske åkt ut med huvet före Han tittade lite underligt på mig och svarade: "Ja, du ser då bara möjligheter och inte problem." Sedan fick jag en puss som tack
    Mulle, hur går det på FL?
  • Daa
    Frulle skrev 2009-07-17 08:09:55 följande:
    Det vill du inte veta..Fast jag hade inte SÅÅ många mail i inboxen från redaktionen när jag vakna!
    Antar att någon har blivit lite provocerad av dig? Hur är det möjligt?
  • Frulle

    NEJ! Det är JAG som blivit provocerad..


    Daa skrev 2009-07-17 08:11:40 följande:
    Antar att någon har blivit lite provocerad av dig? Hur är det möjligt?
  • Frulle

    Men det är ju oftast så mina fighter börjar. Nåt pucko börjar klämma på mina irritationsnerver.. JAG börjar aldrig!

  • Daa

    Jomen just ja. Grattis till semestern, lillabruden! Och bara en vecka kvar till bröllop... hihihi, så roligt!
    Skönt att det mesta är fixat.

  • Daa

    Nä, det är ju sant.
    Trist bara med folk som inte kan ta kritik. Eller när någon retas lite.
    Är det fortfarande tråden om mammor som vill gå på krogen?


    Frulle skrev 2009-07-17 08:16:15 följande:
    Men det är ju oftast så mina fighter börjar. Nåt pucko börjar klämma på mina irritationsnerver.. JAG börjar aldrig!
Svar på tråden Tantvarning 5