• Fenixx

    Bröllop 2010 nr7

    Då var det dags att dra igång ännu en ny tråd för oss som planerar för fullt inför nästa års fantastiska bröllop som väntar.

    alla gamla som nya 2010-planerare är välkomna hit för att diskutera och ge råd och stöd till varandra.

    Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-22 14:05
    Januari 2010:
    Ninni84r 9/1
    Mariavw 23/1
    Karin längtar 30/1

    Februari 2010:
    Elbe 13/2
    Selma2010 20/2

    April 2010:
    Molnis 17/4
    Pandis81 24/4

    Maj 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah 15/5
    Lill larsson 22/5
    Therese Ericsson 22/5
    Miapia 34 22/5

    Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    bettertogether: 19/6

    Juli 2010 :
    Fenixx: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    suzem 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

    Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

    Asfaltblomman 25/9

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr7
  • Veronicamy

    humlan. fyyy va tråkigt!! kram kram

    miss svensson. välkommne vi kommer ha en underbar tid framöver ihop här!!! =)
    hur gick d med kyrkan?

  • Fenixx

    just nu känner jag mig lite tung då jag får ställa om mig med planeringen igen med dekoration, mat, frisör, osv osv...

    ska ringa våran fotograf också för nya datumet och hoppas hon kan då.

  • Veronicamy

    fenixx: varför får du ställa om dej??

    åh full fart o ringa o fixa, jag har lagt en hel del sånt på min bröllopskordinator! (hur det nu stavas)

  • CiaLovesAndreas

    Välkommen hit miss Svensson!
    Jag har heller inte riktigt fattat att jag ska gifta mig om mindre än ett år, helt otroligt!
    Men som du säger så är det ju superskoj med planeringen!

  • Fenixx

    veronicamy>> det blev problem med våran tänkta festlokal och då kikade vi runt igen och hittade ett annat ställe som var jättefint för vigsel, festen osv...
    dock är det i en annan stad och vi fick byta datum då det inte gick då vi först tänkt, så blir att börja från ruta 1 nästan.

  • Bettertogether

    Fick precis veta att en av mina vänner ska gifta sej helgen före oss!! :D Vilken tur att de inte tagit samma datum, för då hade det blivit problem (ungefär som i filmen bridewars ;)).

    Men tänk så bra! :D Nu har vi båda någon att prata bröllop med, och utbyta ideér utan att tråka ut någon! :D :D Superbra!

  • Sundance

    Hej på er!

    Nu är man tillbaka på jobb efter semestern. Enda fördelen är att man kan uppdatera sig lite mer här på BT

    Gjorde ett tappert försök att läsa igen lite men oj vad ni skriver

    Får väl helt enkelt säga grattis till alla ni som hittat er lokal. Kanske speciellt till dig Fenixx som haft en hel del strul. Och välkomna alla nya!

  • Fenixx

    tack så mycket sundance!

    bettertogheter>> är såå skoj att ha någon att planera med och prata av sig med... för även om folk runt om en är glada för ens skull så vill dem ju helst inte prata bröllop dygnet runt.

    så sätt är det tur att BT finns hihi.

  • Sundance

    Bettertogether: Vi hade samma tur. Vi gifter oss ju den 14/8 och samma månad är det både stor kusinträff/släktträff samt släktgolf på min sida. Men det krockar inte som väl är.

    Det står lite still i vår planering nu men vi ska väl försöka bestämma oss för en bra fotograf nu. Om någon har tips på en fotograf i skåne som tar bra in-the-moment/reportage-bilder så hojta gärna till.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr7