• Fenixx

    Bröllop 2010 nr7

    Då var det dags att dra igång ännu en ny tråd för oss som planerar för fullt inför nästa års fantastiska bröllop som väntar.

    alla gamla som nya 2010-planerare är välkomna hit för att diskutera och ge råd och stöd till varandra.

    Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-22 14:05
    Januari 2010:
    Ninni84r 9/1
    Mariavw 23/1
    Karin längtar 30/1

    Februari 2010:
    Elbe 13/2
    Selma2010 20/2

    April 2010:
    Molnis 17/4
    Pandis81 24/4

    Maj 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah 15/5
    Lill larsson 22/5
    Therese Ericsson 22/5
    Miapia 34 22/5

    Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    bettertogether: 19/6

    Juli 2010 :
    Fenixx: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    suzem 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

    Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

    Asfaltblomman 25/9

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr7
  • pandis81

    hej vännen.. jag vet att du finns.
    Har tänkt att ringa dig också.
    Det har bara varit lite mycket runt omkring än. du får gärna ringa det vet du.
    Många pussar och kramar.


    MissMijah skrev 2009-07-19 12:06:17 följande:
    Therese: Du vet att jag alltid finns Gumman! Tänker på dig och har tänkt ringa, men anat att du kanske velat vara ifred.Massa pussar och kramar!
  • MissMijah
    pandis81 skrev 2009-07-19 22:09:18 följande:
    hej vännen.. jag vet att du finns. Har tänkt att ringa dig också.Det har bara varit lite mycket runt omkring än. du får gärna ringa det vet du. Många pussar och kramar.
    Förstår att det är mycket för er nu. Önskar bara att jag kunde göra något. Men som sagt, jag finns här som stöd iaf. Ring mig när som helst, när du känner att du orkar Gumman. Hälsa och krama familjen!

    puss och kram
  • pandis81

    tack vännen det ska jag göra.. =)
    Dom hälsar tillbaka ..
    Vi måste ses snart. Bara ta något att dricka och prata.
    Vet tyvärr inte när vi kan komma ner till linköping nästa gång. Men jag hoppas snart.
    Jag hoppas även att eran dag blir helt underbar.
    Du får höra av dig så jag får se lite bilder.
    saknar dig vännen.
    kramar =)


    MissMijah skrev 2009-07-19 22:15:15 följande:
    Förstår att det är mycket för er nu. Önskar bara att jag kunde göra något. Men som sagt, jag finns här som stöd iaf. Ring mig när som helst, när du känner att du orkar Gumman. Hälsa och krama familjen!puss och kram
  • Humlan66

    Hej pandis81 kul att se dig här i tråden igen

    men visst skrivs det mycket och det är omöjligt nästan att hänga med i allt *s*

    igår va jag superbakis -uhhh så mkt vin det blev i lördags på grillfesten vi hade.Nästa gång ska jag defenetivt dricka mindre

  • Humlan66

    Onej verkar som jag har blitt blåst på brudklänningen IGEN *grrrr* det skulle ta mellan 35-40 dagar att få min klänning och nu när det har gått och jag mejlade honom , men inget svar . Började kolla upp honom på ebay och vad tror ni jag ser
    * inte längre registrerad användare*. Dom där kinabutikerna/säljarna verkar på ebay sälja så dom får bra omdömmen sen blåsa folk och avregga sig och börja om med ett nytt nick- va f*n. Nää va lessen jag blev nu.

    Tur för mig att klänningen va billig endast 44 dollar och det va som sagt en test. Nu vet jag OM och det är ett stort OM jag vågar mig på att beställa igen av nån sån där.
    Tror det är mera seriöst att gå via millybridal eller nån av dom kinabutikerna.

    jaha det va den här dagen det :(

  • CiaLovesAndreas
    Humlan66 skrev 2009-07-20 09:49:44 följande:
    Onej verkar som jag har blitt blåst på brudklänningen IGEN *grrrr* det skulle ta mellan 35-40 dagar att få min klänning och nu när det har gått och jag mejlade honom , men inget svar . Började kolla upp honom på ebay och vad tror ni jag ser * inte längre registrerad användare*. Dom där kinabutikerna/säljarna verkar på ebay sälja så dom får bra omdömmen sen blåsa folk och avregga sig och börja om med ett nytt nick- va f*n. Nää va lessen jag blev nu.Tur för mig att klänningen va billig endast 44 dollar och det va som sagt en test. Nu vet jag OM och det är ett stort OM jag vågar mig på att beställa igen av nån sån där.Tror det är mera seriöst att gå via millybridal eller nån av dom kinabutikerna.jaha det va den här dagen det :(
    Usch vad tråkigt!!
  • FruHögstadius

    ursh vad tråkigt humlan, det är så tråigt att det finns sådanna människor som bara tänker på sig själva och lurar andra

  • Fenixx

    pandis>> hoppas det snart blir bättre med allt runtom! och såklart ska vi säga till så du kan hänga kvar i tråden när du känner att du orkar/vill. *kram*

    humlan>> men vad säger du?? åhhhh vad irriterande när det blir sånt strul!!

  • Miss Svensson

    Hallå tjejer!!!

    Jag ska också gifta mig nästa år!!!

    Har inte riktigt fattat det själv ännu bara

    Just nu snurrar många tankar... kyrka, lokal, klänning, tårta, dekorationer, inbjudningskort, sånger.........

    Hjälp!! Vet inte i vilken ände jag skall börja och vad man skall välja.... Fast det bästa är ju att allt är så roligt!!!!!

    Ska bli kul att få vara här med er och lära känna er under detta fantastiska år som kommer!

    Ska nu ringa kyrkan och kolla om det går att boka där nu!!

  • sunzhine

    Välkommen miss svensson, hoppas att ni får tag på kyrkan o att det är ledgit på er dag.

    Humlan- fy sjutton va trist, finns så många som luras på Internet o det rä så svårt o sätta dit dem! Blir så arg när jag läser det du gått igenom. Jag ska beställa kinaklänning men tänker ta från nåt av de större företagen!

    Idag e det trist väder, mannen är iväg o spelar golf o jag ensam med barnen... Ska försöka få ihop lite arbetsansökningar så jag kan få byta jobb snart, trivs inte alls där jag är nu, men ett jobb är ett jobb!

Svar på tråden Bröllop 2010 nr7