• Fenixx

    Bröllop 2010 nr7

    Då var det dags att dra igång ännu en ny tråd för oss som planerar för fullt inför nästa års fantastiska bröllop som väntar.

    alla gamla som nya 2010-planerare är välkomna hit för att diskutera och ge råd och stöd till varandra.

    Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-22 14:05
    Januari 2010:
    Ninni84r 9/1
    Mariavw 23/1
    Karin längtar 30/1

    Februari 2010:
    Elbe 13/2
    Selma2010 20/2

    April 2010:
    Molnis 17/4
    Pandis81 24/4

    Maj 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah 15/5
    Lill larsson 22/5
    Therese Ericsson 22/5
    Miapia 34 22/5

    Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    bettertogether: 19/6

    Juli 2010 :
    Fenixx: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    suzem 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

    Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

    Asfaltblomman 25/9

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr7
  • Vanya
    MrsMuffin skrev 2009-07-17 13:44:18 följande:
    Idag har han friat! På förmiddagen kom ett flygplan över huset med en banderoll; "vill du gifta dig? ". Känns helt sjukt. Hänger gärna på den här tråden, den 7/8-2010 gifter vi oss i Domkyrkan i stan. Iiii!
    Så spännande!! Välkommen (är ganska ny i tråden men man får ju inte vara blyg ^^)
  • yatzy86
    Veronicamy skrev 2009-07-17 11:36:51 följande:
    Hur många av oss har :*hittat klänning?*börjat leta klänning?
    Jag hittade min redan i maj, vi skulle bara åka prova lite. Men hittade den jag ville ha :) Men gick tänkte på det 3-4 veckor som tur var den kvar när jag hade bestämt mig, var ingen beställningsklänning utan fanns bara den. Så hade sån ångest den inte skulle vara kvar, så vågade inte vänta längre utan köpte den redan då. Så du är inte ute tidigt om man ser det så haha :P
  • MissMijah
    MrsMuffin skrev 2009-07-17 13:44:18 följande:
    Idag har han friat! På förmiddagen kom ett flygplan över huset med en banderoll; "vill du gifta dig? ". Känns helt sjukt. Hänger gärna på den här tråden, den 7/8-2010 gifter vi oss i Domkyrkan i stan. Iiii!
    som taget ur en film! grattis! o välkommen hit!
  • Humlan66
    MrsMuffin skrev 2009-07-17 13:44:18 följande:
    Idag har han friat! På förmiddagen kom ett flygplan över huset med en banderoll; "vill du gifta dig? ". Känns helt sjukt. Hänger gärna på den här tråden, den 7/8-2010 gifter vi oss i Domkyrkan i stan. Iiii!
    Nää shit va coolt - grattis
  • Humlan66
    Veronicamy skrev 2009-07-17 11:36:51 följande:
    fenixx: jag tog lite kort själv ska visa dem sen i mitt galleri. men har inte hunnit föra över dem än hehe.. jag vill med se bilder,... så kul!Hur många av oss har :*hittat klänning?*börjat leta klänning?
    Min klänning är på väg hem till mig , men jag vet inte om det är den klänningen jag kommer att ha sedan. rätt kräsen av mig
  • Humlan66

    idag har vi vart här hemma istan där jag bor och kollat runt på festlokal och vi har några vi tyckte va intressanta :) ÄNTLIGEN börjar det hända sker så nu känns det lite roligt igen :-d

  • Fenixx

    åh vad coolt med banderoll med flygplan!

    humlan>> vad skönt att det börjar lossa lite nu och händer saker. hoppas ni får erat drömställe snart.

    jag ska få min klänning uppsydd och i höst/vinter ska jag dit för första måtten är det tänkt.

    Jag kan även meddela att nu har Mysifer anlänt till dit dem ska gifta sig imorgon och dem ser med spänning emot morgondagen. så imorgon 12:00 så blir hon Fru!

  • mysifer

    hihi ja jag kan intyga att vi är framme på hotellet och går mest runt och myser nu =) har lånat svärfars dator så jag sitter och surfar lite i väntan på att min familj ska komma upp ikväll.
    har även hunnit med en runda inne på bohus fästning och jag är kär igen! jag tänker flytta in där, bosätta mig i ett valv eller nåt.


    MissMijah skrev 2009-07-16 22:42:26 följande:
    My: Gjorde ni era för hand? Vi har ju färdiga kort. SKa bara skriva ut allt och sätta in med en snodd.
    vi har gjort våra själva, köpt färgat papper och skrivit ut texten på och sen rullat ihop dem till rullar och fäst med fuskläder och silverband. det som tog tid tyckte jag var att få till texten, både innehåll och utseende.
  • MrsMuffin

    Där vi bor finns det knappt några festlokaler överhuvudtaget. Skall man ha på Stadshotellet och liknande blir det sviiindyrt eftersom man inte får ta med egen sprit etc. Och vi blir många gäster, så letandet börjar NU. I augusti nästa år smäller det!

    Kan inte fatta att vi skall gifta oss; tidningen var här och tog kort haha eftersom de hört att min sambo skulle fria genom flygplansgrejen. Ren tur att både jag o barnen var hela och rena och att jag iaf sminkat mig lite.

    Har bokat kyrka och fotograf redan, that's it.

  • Humlan66
    MrsMuffin skrev 2009-07-17 20:16:13 följande:
    Där vi bor finns det knappt några festlokaler överhuvudtaget. Skall man ha på Stadshotellet och liknande blir det sviiindyrt eftersom man inte får ta med egen sprit etc. Och vi blir många gäster, så letandet börjar NU. I augusti nästa år smäller det! Kan inte fatta att vi skall gifta oss; tidningen var här och tog kort haha eftersom de hört att min sambo skulle fria genom flygplansgrejen. Ren tur att både jag o barnen var hela och rena och att jag iaf sminkat mig lite. Har bokat kyrka och fotograf redan, that's it.
    *skratt* kändis redan. Viktoria får passa sig altså om strålkastarljuset

    men då är ni ju en liten bit på väg . Vi har inte ens bokar kyrka och lokal kikar vi på just nu. Vi vill ju kunna fixa det mesta själva för att hålla nere kostnaden men det är svårt om man vill ha ett hyffsat fint ställe
Svar på tråden Bröllop 2010 nr7