• Fenixx

    Bröllop 2010 nr7

    Då var det dags att dra igång ännu en ny tråd för oss som planerar för fullt inför nästa års fantastiska bröllop som väntar.

    alla gamla som nya 2010-planerare är välkomna hit för att diskutera och ge råd och stöd till varandra.

    Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-22 14:05
    Januari 2010:
    Ninni84r 9/1
    Mariavw 23/1
    Karin längtar 30/1

    Februari 2010:
    Elbe 13/2
    Selma2010 20/2

    April 2010:
    Molnis 17/4
    Pandis81 24/4

    Maj 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah 15/5
    Lill larsson 22/5
    Therese Ericsson 22/5
    Miapia 34 22/5

    Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    bettertogether: 19/6

    Juli 2010 :
    Fenixx: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    suzem 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

    Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

    Asfaltblomman 25/9

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr7
  • Fenixx

    tack, känns skönt!

    FruH>> bestämde dem sig ganska nyss för bröllopet eller ville dem ha det hemligt tills nu 2mån innan? skoj att ha någon att planera en massa med.

  • MissMijah
    Fenixx skrev 2009-07-16 13:43:01 följande:
    ja mysifer är faktiskt den som startade den första 2010-tråden här inne för läängesen nu. och så går du och fuskar före oss andra..fyyy haha.cialovesandreas>> skoj att ni bokat kyrka, ett stort steg. själva så har jag nyss ringt och bokat den NYA festlokalen på nytt datum. nu får vi verkligen hoppas att det kan få gå lite smidigt för oss nu. hon jag har kontakt med på stället är såå trevlig och rolig och sa att vi får ringa när vi vill när det är något vi undrar. jag sa att ni kommer vara så trötta på mig efter alla samtal sen. hon skratta och sa att det är lugnt, tack vare oss så kan ju dem ha kvar sina jobb.
    vad härligt!!
  • MissMijah

    Vi har inte alls mycket kvar nu.

    Jag och m2b satt uppe halva natten och skrev placeringskorten. Idag har vi köpt papper och ram och ska göra bordsplaceringen.

    Sen har vi vigselprogrammet kvar att göra, men jag tror inte att det blir så svårt.

    Imorgon ska jag köpa en vit stor ros och testa att göra en bordsdekoration.
    har ju köpt martiniglas som jags ka fylla med silvrigt grus. oasis och en vit ros. eventuellt så köper jag svart dekoationssand. vilket tror ni blir finast?

    den 28/7 så ska jag till frissan och göra min provuppsättning, så spännande.

  • Veronicamy

    OJ va ni har skrivit brudarna!!

    IDAG har vi hittat vårt ställe!!!! WIIIIIE 3:e vi kikade på idag föll vi för direkt!! fy vilket underbart ställe! så nu har vi bokat det, sovplatser (förhoppningsvis till alla gäster) lite såna där allmäna saker med vår bröllopskoordinator. det går fooort när man kommer igång!!

    maj 2010... ahhh då förstår jag! SYnd du inte kände det kändes bra med din fotograf !! ska du boka in någon ny?
    VIlken bra ide det där får se om jag nappar på idee`n och kanske också gör det!! TACK för tipset

    cia: va kul att kyrkan är bokad!! känns väl skönt?

    fenixx: håller tummarna för att det ska klaffa med allt nu, låter ju som det kommer gå vägen nu!! :)

    fruhögstadius: Jätte fin ring!! gillar den mycket!! *bra smak du har*

    Missmijah:Åh va nära du e med allt och va kul allt låter!!! =) va kul med provuppsättningen!! *vill också va så nära* hehe...

  • Fenixx

    veronicamy>> har dem hemsida eller har du några bilder på erat ställe? vad härligt att ni föll så direkt.

  • Humlan66

    fruhög: Gud så fin ring :-d

    Veronikamy. vart ska ni ha festen nånstans ?

    Missmijah: ta lite kort då du gör din provuppsättning , vill ju seeee hihi

  • Humlan66
    Fenixx skrev 2009-07-16 21:11:48 följande:
    jaa vi älskar att få se bilder här inne!
    AMEN TO THAT
  • mysifer

    MissMijah: vigselprogrammen tog en evig tid för oss. kanske inte gör det gör er men vill bara förvarna sen är jag iofs jättepetig och satt kanske onödigt länge men det tog mer tid än jag trodde det skulle göra.

    ja så hemsk jag är som lurar med mig en massa 2010-brudar och sen överger er

  • CiaLovesAndreas

    Jösses vad ni skriver brudar! Hinner ju knappt med

    Veronica,
    Så skönt att ni hittat ert ställe!

    Ja, det känns jätteskönt! Nu känns det mer som att det verkligen är på riktigt

    Vi har prelbokat ett ställe, men än så länge bara sett det utanför så jag hoppas verkligen att det är fint inuti. Stället byter ägare nu i augusti, så vi ska vänta till dess innan vi gör ett besök.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr7