• Fenixx

    Bröllop 2010 nr7

    Då var det dags att dra igång ännu en ny tråd för oss som planerar för fullt inför nästa års fantastiska bröllop som väntar.

    alla gamla som nya 2010-planerare är välkomna hit för att diskutera och ge råd och stöd till varandra.

    Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-22 14:05
    Januari 2010:
    Ninni84r 9/1
    Mariavw 23/1
    Karin längtar 30/1

    Februari 2010:
    Elbe 13/2
    Selma2010 20/2

    April 2010:
    Molnis 17/4
    Pandis81 24/4

    Maj 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah 15/5
    Lill larsson 22/5
    Therese Ericsson 22/5
    Miapia 34 22/5

    Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    bettertogether: 19/6

    Juli 2010 :
    Fenixx: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    suzem 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

    Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

    Asfaltblomman 25/9

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr7
  • Bettertogether

    En annan sitter ensam i blombutiken och inväntar kunderna... undrar var de håller hus egentligen? Men, eftersom chefen är borta och jag är ensam med en stycken dator och internet har jag all tid i världen att surfa på bröllopstorget och lyssna på bröllopsmusik på youtube ;)

    Vad gör ni andra idag?

  • Humlan66
    Bettertogether skrev 2009-06-24 10:30:51 följande:
    En annan sitter ensam i blombutiken och inväntar kunderna... undrar var de håller hus egentligen? Men, eftersom chefen är borta och jag är ensam med en stycken dator och internet har jag all tid i världen att surfa på bröllopstorget och lyssna på bröllopsmusik på youtube ;)Vad gör ni andra idag?
    hihihi buuuusigt
  • kullaberg
    Bettertogether skrev 2009-06-24 10:30:51 följande:
    En annan sitter ensam i blombutiken och inväntar kunderna... undrar var de håller hus egentligen? Men, eftersom chefen är borta och jag är ensam med en stycken dator och internet har jag all tid i världen att surfa på bröllopstorget och lyssna på bröllopsmusik på youtube ;)Vad gör ni andra idag?
    Hihi...
    Själv är jag på strålande humör, snart semester, solen skiner, och jag sitter här och kollar på olika alternativ till inbjudningar, festprogram etc. Dvs, surfar en hel del på BT
  • Bettertogether

    ..på tal om festprogram... Vad har ni för idéer angående vad som ska finnas i programbladet???

  • Steven och Johanna

    Halloj! Ska gifta mig 4/9 2010. Så nu är vi två i september :)

  • Bettertogether

    Steven och Johanna>> Åh välkommen! Ska ni ha riktigt höstbröllop? :)

  • kullaberg
    Bettertogether skrev 2009-06-24 10:54:25 följande:
    ..på tal om festprogram... Vad har ni för idéer angående vad som ska finnas i programbladet???
    Inget riktigt bestämt ännu, men jag vet att vi kommer ha kort beskrivning om gästerna och bordsplacering. Samt kanske några citat från lite vackra sånger eller dikter.

    Hittade denna sida när jag surfade runt:
    brollopsplaner.blogspot.com/2006/06/festprogrammet.html

    Kan vara bra att ta inspiration från.
  • Bettertogether

    Ja DEN bloggen är ju superbra!! :D Därifrån kan man få många bra tips på allt möjligt! :)

    Ett korsord om oss själva skulle jag gärna vilja ha (alternativt sätter vi upp det på väggen nära toaletterna ;) )

    Bordsplaceringen var ju ett bra tips! Då kan man kolla in vem som är vem :D

    Sen tycker jag det är sött när bruden och brudgummen har skrivit lite olika saker om vad de älskar hos den andra ^^


    kullaberg skrev 2009-06-24 11:08:09 följande:
    Inget riktigt bestämt ännu, men jag vet att vi kommer ha kort beskrivning om gästerna och bordsplacering. Samt kanske några citat från lite vackra sånger eller dikter. Hittade denna sida när jag surfade runt: brollopsplaner.blogspot.com/2006/06/festprogr...Kan vara bra att ta inspiration från.
  • kullaberg

    Ja, korsord tyckte jag också lät roligt.
    Även när man brud och brudgum skriver om varandra.

    Jag tror snarare att mitt problem kommer att bli att sålla i allt och inte med att fylla det Börjar man samla redan nu lär man ju ha en hel del om ett år

    Jag försöker också hitta saker som passar in i
    Du vet när du är gift när...
    ..du bla bla bla..
    ja ni förstår säkert, men jag hittar inget bra om det. Men, som sagt, gott om tid..

  • Humlan66

    Ja nu har även jag fastnat i den bloggen *s* precis vad man har tid med ÄNNU en blogg att läsa ha ha ha
    NÄTET ÄR FARLIGT

Svar på tråden Bröllop 2010 nr7