• Fenixx

    Bröllop 2010 nr7

    Då var det dags att dra igång ännu en ny tråd för oss som planerar för fullt inför nästa års fantastiska bröllop som väntar.

    alla gamla som nya 2010-planerare är välkomna hit för att diskutera och ge råd och stöd till varandra.

    Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-22 14:05
    Januari 2010:
    Ninni84r 9/1
    Mariavw 23/1
    Karin längtar 30/1

    Februari 2010:
    Elbe 13/2
    Selma2010 20/2

    April 2010:
    Molnis 17/4
    Pandis81 24/4

    Maj 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah 15/5
    Lill larsson 22/5
    Therese Ericsson 22/5
    Miapia 34 22/5

    Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    bettertogether: 19/6

    Juli 2010 :
    Fenixx: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    suzem 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

    Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

    Asfaltblomman 25/9

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr7
  • Pingstdagen2010

    Jag är ny på BT och hoppar in i denna tråd, eftersom det äntligen blir ett bröllop den 22/5-10

  • Sundance

    Välkommen Pingstdagen2010! Kul att de droppar in fler och fler.

    Vi hade en väldigt lugn midsommar måste jag säga. Vi var bjudna på stor fest men var helt slutkörda efter denna vecka med all flytt så vi åkte till svärmor och åt och var nyktra och spelade spel. Faktiskt riktigt skönt, även om det inte blev som vi tänkt oss. Och nu är man tillbaka på jobb.

  • Sundance

    Måste fråga er... Min sambo kom med en idé som jag faktiskt nappade på. Tror jag... Vi har ju tänkt ha ledmotivet till "The Gladiator" som utgångsmarch. Har hittat en vacker version som är instrumental med panflöjt och så. Men så när vi satt i bilen så spelade de Idas sommarvisa och då säger min m2b att den skulle vi ha som utgångsmarch! Och jag gillar idén. Jag kommer ju trots allt från Vimmerby. Vad tycker ni? Vi gifter oss ju i augusti, så det är ju slutet av sommaren men ändå.

    Kom gärna med synpunkter.

  • aikidoaasa
    Sundance skrev 2009-06-21 10:06:02 följande:
    Måste fråga er... Min sambo kom med en idé som jag faktiskt nappade på. Tror jag... Vi har ju tänkt ha ledmotivet till "The Gladiator" som utgångsmarch. Har hittat en vacker version som är instrumental med panflöjt och så. Men så när vi satt i bilen så spelade de Idas sommarvisa och då säger min m2b att den skulle vi ha som utgångsmarch! Och jag gillar idén. Jag kommer ju trots allt från Vimmerby. Vad tycker ni? Vi gifter oss ju i augusti, så det är ju slutet av sommaren men ändå.Kom gärna med synpunkter.
    lol... måste bara berätta att jag läste först helt fel... jag läste The Terminator istället för the gladiator. Hur fel blev inte det när jag satt och nynnade på det introt...

    Idas sommarvisa låter ju helt gullig som utgångslåt. Ska ni då ha en instrumental variantdå eller?
  • Humlan66

    har ni haft det trevligt i midsommar tjejer ?
    Jag hade det jättetrevligt, vi va 10 pers hemma hos mig och vi grillade och spelade kubb mm . Solen kom kl 16 helt perfekt

  • Sundance
    aikidoaasa skrev 2009-06-21 10:28:46 följande:
    lol... måste bara berätta att jag läste först helt fel... jag läste The Terminator istället för the gladiator. Hur fel blev inte det när jag satt och nynnade på det introt...Idas sommarvisa låter ju helt gullig som utgångslåt. Ska ni då ha en instrumental variantdå eller?
    Hade nog tänkt att ha med sången i så fall...
  • Bettertogether

    Nu har vi hittat ett första förslag till brudvalsen! :) Lennart Carlbergs "barfotavals"! :D Jättefin vals! carlberg.studio.nu/ (till höger finns en lyssnaknapp)

  • Fenixx
    Bettertogether skrev 2009-06-21 18:32:31 följande:
    Nu har vi hittat ett första förslag till brudvalsen! :) Lennart Carlbergs "barfotavals"! :D Jättefin vals! carlberg.studio.nu/ (till höger finns en lyssnaknapp)
    jättefin och somrig.
  • makupala

    beställde alla blommorna nu i veckan och ska strax klicka hem sonens kostym.. har skickat ut mina tärnor att kolla upp lite olika tårtor för att få lite hjälp.. men just nu känns det bra igen.. hämtar ringen på fredag, 26/6.. Spännande!!

  • MissMijah

    köpte slipsar o ficknäsdukar igår till min pappa och vår bestman.

    pojkarnas kostymer är på väg. köpte äldsta lillens skor i helgen, så nu är de också klara.

    gjort klart favourpåsarna och lagt choklad i dem.

    nära nära nära nu

Svar på tråden Bröllop 2010 nr7