• novemberbrud2009

    Går er bil i ert färgtema?

    Ja så var frågan.

  • Svar på tråden Går er bil i ert färgtema?
  • BlygBrud
    passionsblomman skrev 2009-05-21 20:12:26 följande:
    och anta helt absurda proportioner!Stilla undrar jag vad man isåfall gör om man har rosa tema och sak åka häst och vagn?
    Glöm inte bort att måla om kyrkan också!!! Det går ju inte an att gifta sig i en VIT kyrka när färgtemat är Brunt och Orange!!! Nej nej nej...är ju faktiskt Brudens dag! Och det måste ju kyrkan förstå!

    Sen tycker jag faktiskt att den bröllopsgäst som kommer i en Röd bil en sådan dag inte riktigt har förstått vad det krävs av en som bröllopsgäst...faktiskt.

    (Att alla paket är inslagna i "rätt" omslagspapper förutsätter jag bara, i annat fall får faktiskt Toastmaster ta hand om det!!!)

  • passionsblomman

    Det låter absolut skönt, men visst är hästen mer lantlig.

    LOVA bara att inte spraylacka den!


    Hawaiiii skrev 2009-05-21 20:22:26 följande:
    Vi har ju färgerna vitt,svart och ljusgrönt och lantligt tema, men transporten blir en fet vit limo. Färgmässigt passar det ju in, men häst och vagn kanske skulle passa bättre? Tyckte iofs att det kunde vara rätt skönt att sitta i en sval luftkonditionerad bil 3o min och njuta av lite kyld champagne:)
  • Hawaiiii

    och så kan jag ju tillägga att det var en av få poster som m2b fick ansvara för... ha ha ha

  • BlygBrud
    passionsblomman skrev 2009-05-21 20:24:22 följande:
    Det låter absolut skönt, men visst är hästen mer lantlig.LOVA bara att inte spraylacka den!
    Finns ju Wella hårtoning som går ur efter några tvättar. Funkar säkert.
  • passionsblomman

    Då bore man kunna få rabatt av Wella, för man lär ju behöva en låda av det minst för att täcka hela pållen!


    BlygBrud skrev 2009-05-21 20:28:54 följande:
    Finns ju Wella hårtoning som går ur efter några tvättar. Funkar säkert.
  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-05-21 20:32:09 följande:
    Då bore man kunna få rabatt av Wella, för man lär ju behöva en låda av det minst för att täcka hela pållen!
    Finns ju sprayfärg för håret från Wella oxå som man kan köpa.. Borde vara enklare... Om det inte regnar
  • novemberbrud2009
    Limbolight skrev 2009-05-21 19:52:23 följande:
    nä... det är nog lite att ta i tycker jag.... många får väl ta en fin bil som de kan få tag på, oavsett färg. Vi har färgtema cerise och orange och vår bil e en mintgrön cadillac!
    Å det skar sig ju det vildaste :D Hehe

    Men som du säger - man får ta det man kommer över.
  • novemberbrud2009
    MV85 skrev 2009-05-21 20:13:26 följande:
    Antagligen ja, men inte medvetet.Vårt färgtema är vinrött och vitt och bilen kommer bli en limousine - vit, fast jag vill egentligen ha en svart...
    Vad kostar det att hyra en limousine?
Svar på tråden Går er bil i ert färgtema?