• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Daa

    Hvidis: en stor påse godis, det är kärlek

    Önskar er alla en fin lördag och nationaldag.

    *vink vink*

  • Ankan80

    *vinkevinken*

    här skrivs det som aldrig för, hinner inte kommentera alls. Är ju redan passé när man väl kommer in

    Trevlig nationaldag på er alla!
    Jag skall försöka bota min förkylning ikväll

  • passionsblomman

    Trevlig och glad nationaldag hörni.

    Jag har sovit som en stock här hela förmiddagen!
    Ska masa mig iväg och kolla sonen när han spelar fotboll.

    Ikväll ska jag och sonen kolla Zlatan när han spelar fotboll.
    Jag undrar om vi inte måste ha lite chips då...

    *prövar nervöst att posta*

  • Ankan80

    Salta pinnar är fin fint!

    Jag har tagit lite paus med vv...men nu är det nya tag igen...
    men det är ju så gott med godis

  • passionsblomman

    Ja,GOTT är det med godis,och jag kan säga så mycket som att den här pergotimekuren, den gör mig huuuuuur godissugen som helst. I kombination med gråtigheten som sätter in, blir det väldigt svårt att inte falla för atttrösta sig med godiset. Dumt, men det får vara så nu.


    Ankan80 skrev 2009-06-06 11:27:33 följande:
    Salta pinnar är fin fint! Jag har tagit lite paus med vv...men nu är det nya tag igen...men det är ju så gott med godis
  • Ninnnis

    FULLTRÄFFSBLOMMAN!!! Klart vi ska hoppas, äta godis och gråta tillsammans tills detta går vägen! *vinkar till Follikeln*

    Har testat med äl-stickor i två dagar nu, en ny upplevelse... Ännu inget utslag, men det kommer kanske. Maken åker till Sthlm på måndag, men jag ska upp dit på möte tisdag-onsdag, så då har vi hotelldate. Hade passat ypperligt med äl-böj då

    Godis OCH blommor, vilka pluspoäng, Hvidis!

    Jag har precis varit ute och powerwalkat, nu väntar trädgårdsfix och sedan grill & fotboll. HEJA SVERIGE!

    Kram på er!

  • lanovia 08

    Morrar över BT. Ett meddeland, ett ctrl+c, 30 min febrilt försök att komma in igen och ett ctrl+v

    Hej alla. Oj vad vi sovit idag. Kvart i tio vaknade jag och puffade på maken. Var länge sedan jag var en sådan här sömntuta men de sista veckorna bara jag sover o sover.

    Daa jag är i vecka 7.

    Hvidis, vad gulligt med godis och blommor.

    Kommer inte så matchen, men absolut Heja Sverige!!! Det är ju ändå nationaldagen så om någon dag borde de väl vinna idag??

    Vi skall ut o måla förrådet nu. Sedan blir det fest ikväll, bröllopsfest för brorsan och svägerskan. De gifte sig i hemlighet i Thailand och idag skall det firas.

    *håller tummarna för Blommis fullträff och Ninnis o herr Ninnis hotelldate*
    Vad mysigt med hotelldate förresten. En sådan där enkel sak som ger lite mer krydda åt tillvaron.

  • Nalle Puh 40

    Ni hade rätt
    Sexlusten kom tillbaka så fort jag slutade med mina p-piller, innan var det max en gång per månad men nu... *ler*

  • Ankan80

    Klart du skall få äta godis blommis
    Svårt att hålla sig ifrån och idag är det ju lördag.
    Då fååååår man äta

  • Ankan80

    Hihi....va trevligt!
    Märkte också den effekten så jag kommer aldrig äta p-piller igen..

    Nalle Puh 40 skrev 2009-06-06 13:56:46 följande:


    Ni hade rätt Sexlusten kom tillbaka så fort jag slutade med mina p-piller, innan var det max en gång per månad men nu... *ler*
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan