• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • passionsblomman

    Ja fatta vad roligt med alla oss från denna tråden på Go-kart! Fast jag tror Ninnis är livsfarlig på banan!

    Jag kan annars åka med dig i soffan!


    ingenjörsbruden skrev 2009-05-20 14:34:08 följande:
    Andbeyond: Va spännande!! Låter härligt!Blommis: Röstar för bok o lata sig.....men det hade varit roligt med go-cart.....
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-05-20 14:35:55 följande:
    Ja fatta vad roligt med alla oss från denna tråden på Go-kart! Fast jag tror Ninnis är livsfarlig på banan! Jag kan annars åka med dig i soffan!
    *monterar snöplog på soffan....trimmar den lite.....vrrooooomvrooooom....hehehheh nu jädrans...sätter i 5-punktsbälte i hela soffan*
  • passionsblomman


    Kööör ingis kööör! preja dem om det behövs!!!
    ingenjörsbruden skrev 2009-05-20 14:38:27 följande:
    *monterar snöplog på soffan....trimmar den lite.....vrrooooomvrooooom....hehehheh nu jädrans...sätter i 5-punktsbälte i hela soffan*
  • Ankan80

    Hm...jag är på BIM-8 o känner ingenting i brösten.
    Skumt....kanske inte haft äl....
    däremot är jag jäkligt varm i huvudet....mycket märkligt...

  • passionsblomman


    8 dagar över BIM? brukar det vara så långt till indianerna för dig? *försöker hålla reda på alla cyklar men klarar det inte*
    Ankan80 skrev 2009-05-20 14:40:50 följande:
    Hm...jag är på BIM-8 o känner ingenting i brösten.Skumt....kanske inte haft äl....däremot är jag jäkligt varm i huvudet....mycket märkligt...
  • Ankan80

    Nej nej Bim (-) 8...alltså 8 dagar innan....sorry att man kanske inte ser minuset...

  • passionsblomman

    Åh, inte lika dramatiskt misstänksamt då, jag läste visst snabbt där..jag tänkte väl, hur har du kunnat vänta 8 dgr över BIM utan att säga nåt!

    Men vaddå "varm i huvet" hur är man då?
    Rödrosig om kinderna eller vad? har du feber?


    Ankan80 skrev 2009-05-20 14:50:57 följande:
    Nej nej Bim (-) 8...alltså 8 dagar innan....sorry att man kanske inte ser minuset...
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan