• Telis

    Livets stora och små frågor

    En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

    Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

    Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

    Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

  • Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • snaily

    Telis, vad roligt!!! Vill bara önska lycka till och lovar också att inte fråga en massa!

    Vickan, skönt med någon i samma sits!!

    Mugglan och EA; vänta på miiiig!! *vinkar och försöker frenetiskt cykla ikapp*

    Glenny

  • sweetstreet

    Ooooh!
    Wiiiiieeehhehehehehe!!!
    Telis s[ nu ar du gravid alltsa!

  • sweetstreet

    Ooooh!
    Wiiiiieeehhehehehehe!!!
    Telis s[ nu ar du gravid alltsa!

  • sweetstreet

    Oj det kom visst tva ganger....

    Men det ar bara for att jag tycker det ar saaaaa spannande....
    Men Telis jag lovar att tinte fraga.
    jag sitter har och har redan glomt bort vad det nu var som du gjort.......

  • muggles

    Åh, jag gillar kort 100 i galleriet - vilken underbar serie! Kärlek med stort K

    Snaily: vi slänger en blick bakåt över axeln så häng på du bara

    Skönt Vickan att ha ngn att bolla med.

  • sweetstreet

    Och du lade du upp alla bilder!
    Din toka!!!!!!

    DET var ju itne riktigt emninge. Nu komemr tradgalleriets vanner att bli helt uttrakade....

  • muggles

    Sweet: vad syftar du på? Jag hänger inte alls med...? Men jag har ju papper på att jag är glömsk - jag är ju medlem i TRF (www.tankspridd.se/). Jag fick mejl från dem idag och jag förstod inte alls vilka det var

  • Telis

    Hihi, tack för grattis och lyckönskningar, såna kan man inte få för många av.

    Vickan, jag hoppas att du törs hoppa snart igen, och att det går bra då! Vi kommer att hålla dig i handen hela vägen.

Svar på tråden Livets stora och små frågor