• Jojjo82

    Jag lånar ut...

    Jag har nu varit på Ikea och handlat på mig snuskigt mycket prylar inför bröllopet och jag kom att tänka på att detta nog bara kommer att användas en gång om jag inte hittar någon som vill låna grejerna till sitt bröllop! Tänkte därför starta en tråd för gratis uthyrning av använda men ej förbrukade bröllopsgrejer.
    Så detta är vad jag har som vem som helst här inne får låna gratis mot att ni själva hämtar och lämnar tillbaka grejerna:

    Hämtas i Örnsköldsvik:

    78 champagneglas
    35 beiga tallrikar
    14 vita lakan
    36 värmeljushållare

    Så, nu är det ER tur att värna om era medbrudars ekonomi och miljön!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-18 13:37
    Jag reserverar mig för eventuella förluster av grejerna, då vi tänkte ha ett sjujäkla party!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-26 20:05
    Vad underbara ni är tjejer! Vilket gehör för tråden Hoppas att ni fortsätter lägga ut era bröllopsgrejer för utlåning! KRAM!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-22 09:09
    www.delarmedmig.se

  • Svar på tråden Jag lånar ut...
  • september2009bröllop
    TinkieWinkie skrev 2009-03-19 21:21:27 följande:
    Mig hittar man i Göteborg!
    Du råkar inte ha placeringskorts hållare?
  • Jojjo82

    Jag gifter mig den 23 maj. Jag skall låna ut glasen till en tjej i augusti och sedan skall min kusin låna dem nästa sommar, så jag tänkte inte sälja dem tyvärr...


    mattiasmarie skrev 2009-03-19 18:59:12 följande:
    jojo när gifter du digh?? gifter mig 1aug. bor i malmö hade kunnat tänka mig köpa champagneglas annars behöver någonstans mellan 60-70st
  • hujjedamejj

    Ett tips om just champangeglas. Billiga champangeglas finner ni på loppis. Har handlat gamla IKEA glas på loppis för 1 kr st.
    Billigt och bra!!!

  • Svanboet

    Toppen! Borås/Gbg är mitt område också...


    TinkieWinkie skrev 2009-03-19 21:21:27 följande:
    Mig hittar man i Göteborg!
  • MissTiny
    Svanboet skrev 2009-03-19 13:39:33 följande:
    Typ?Storlek?Plats i landet?
    Typ är inte så noga, jag är väldigt flexibel. Så länge de är vita/silver/svarta eller lila då så spelar det nog ingen större roll.

    Jag finns i Arboga, men har en sambo som arbetar i Sthlm, så hela området mellan Örebro och Stockholm funkar för mig..
  • F A M E

    Super kul tråd denna vill jag vara med i, dock har jag inget att låna ut förren ev efter bröllopet som är 31 juli.

    jag bor lite utan för Uppsala.

  • Svanboet
    MissTiny skrev 2009-03-20 08:51:58 följande:
    Typ är inte så noga, jag är väldigt flexibel. Så länge de är vita/silver/svarta eller lila då så spelar det nog ingen större roll. Jag finns i Arboga, men har en sambo som arbetar i Sthlm, så hela området mellan Örebro och Stockholm funkar för mig..
    Typiskt! Vi har lite mässing-ljusstakar (och annat) som är fruktat snygga med stora långa ljus i men vi bor i Borås så det är lite väl långt att åka! Jag är ett ljus-freak så det blir mycket ljus på vår fest kan jag lova.
  • Svanboet

    Körkarl då eller? Brudgum tror jag inte det är någon som behöver låna till den dagen... hoppas jag iaf


    MulleNuh skrev 2009-03-20 11:23:59 följande:
    Jag kan låna ut en avdankad gammal karl!
  • MulleNuh

    haha man vet aldrig!!


    Svanboet skrev 2009-03-20 11:25:05 följande:
    Körkarl då eller? Brudgum tror jag inte det är någon som behöver låna till den dagen... hoppas jag iaf
Svar på tråden Jag lånar ut...