• Igia

    September 2009 del3

    Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

    Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

    TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

    CaSan 5/9

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

    miamedknuff 5/9

  • Svar på tråden September 2009 del3
  • Cookie27

    Tycker inte heller den är särskilt lämplig och den ser lite för vit ut...

  • Cookie27

    Jag försöker hitta en vigselring men det är helt hopplöst. Den måste ju passa ihop med min förlovningsring men just nu så hittar jag ingen ring alls. Jag vill h stenar i och gärna en lite kantig, inte för bred ring. Tips någon? (Förlovningsringen på bilden i min sign)

  • september2009bröllop

    jag tyckte inbjudningkorten blev jättefina såg att vi blir fruar samtidigt.. samma dag samma tid

  • Cookie27

    Jag har tittat på den och den är vacker men det kanske blir för mycket stenar tillsammans med den jag har nu. Fast jag vet inte, den är ju fin :)

  • Cookie27

    Tack! Det är ju kul att är samtidigt :) Mindre än 6 månader kvar!

    När det gäller ringen så skull jag gärna ha en rosa safir någonstans på ringen men då måste den specialgöras och det känns lite överkurs men jag måste fundera på det. Ska ta med mig min m2b och kolla lite snart, kanske i helgen.

  • september2009bröllop

    hehe mig ska man inte fråga om för mycket stenar jag kommer ha två smala ringar med en diamantrand på varje som vigselring (som din förlovningsring fast i rött guld och mycket smalare) i mitten kommer jag ha förlovningsringen som även den har en liten sten..

  • Cookie27

    Det låter jättevackert!
    Jag funderade ett tag på en smal ring med diamantrad men jag vet inte. Jag velar :)

    www.davidharper.se/

    Solitär med princessslipning är vacker...

    Nu är det sovdags, god natt!

  • carolaj83

    september2009bröllop -tyckte den var för kort för att vara tärnklänning

    ringar, har inte ens börjat titta, vil ha en med 3 stenar iallafall som ska symbolisera min m2b och våra barn

Svar på tråden September 2009 del3