• Svar på tråden Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!
  • Vill nu

    Vad avundsjuk jag blir att ni bestämt er! Här sitter vi och bläddrar och får till ALLDELES för många!!!


    umekicki79 skrev 2009-03-15 17:07:36 följande:
    Vi hade också Anna Thurfjell. Vi är MYCKET nöjd av resultatet! Har precis bestämt oss för vilka kort vi ska beställa av henne. Det är så bra att kunna sitta hemma och titta vilka kort man ska beställa.Rekommenderar henne också!
  • Vill nu

    Vad kul! Blir det hon som fotar åt er, kanske?


    ElMac skrev 2009-03-15 17:08:20 följande:
    Jag känner Anna så kul att hon rekommenderas på BT :)
  • Umbraz

    Vi har bokat in Hanna från FotaFolk. Enligt vad jag hört ska hon vara otroligt duktig. Hon är dessutom jättetrevlig och hur bra som helst att ha att göra med.

    Vill nu skrev 2009-03-15 19:51:30 följande:


    Vad kul! Blir det hon som fotar åt er, kanske?
  • 010809

    vad kul att höra att ni som haft anna thurfjell är nöjda, vi har bokat in henne oxå.. =)

    nån av er som gjort morgongåva hos henne?

  • ElMac

    Självklart, hon var den första som fick veta att vi bestämt datum eftersom jag ville ha just henne och ville boka henne innan hon blev uppbokad. Känns toppen, hon har fotat mig en del tidigare så jag känner mig avslappnad framför kameran:)

    Vill nu skrev 2009-03-15 19:51:30 följande:


    Vad kul! Blir det hon som fotar åt er, kanske?
  • SommarNoll9
    010809 skrev 2009-03-15 21:13:34 följande:
    vad kul att höra att ni som haft anna thurfjell är nöjda, vi har bokat in henne oxå.. =)nån av er som gjort morgongåva hos henne?
    Haha, ja men då kan vi ju sluta bort henne eftersom ni har bokat henne och vi gifter oss samma dag

    Min mamma och min lillasyster har lite kontakter inom fotobranschen så det löser sig säkert och blir då förmodligen lite billigare också, vilket aldrig gör något
  • 010809

    ja, 1 aug är hon upptagen =)

    men har du två närstående som har kontakter så hittar ni säkert nån bra..


    SommarNoll9 skrev 2009-03-15 21:25:44 följande:
    Haha, ja men då kan vi ju sluta bort henne eftersom ni har bokat henne och vi gifter oss samma dag Min mamma och min lillasyster har lite kontakter inom fotobranschen så det löser sig säkert och blir då förmodligen lite billigare också, vilket aldrig gör något
  • SommarNoll9
    010809 skrev 2009-03-15 21:54:44 följande:
    ja, 1 aug är hon upptagen =) men har du två närstående som har kontakter så hittar ni säkert nån bra..
    Precis, jag känner mig inte orolig Och krisar det så är min lillasyster jätteduktig på att fota även om hon mest har det som hobby
  • Umeå090815
    SommarNoll9 skrev 2009-03-15 08:30:54 följande:
    Vad har ni alla anlitat för fotografer till era bröllop? Vi håller som bäst på att fundera på det och hur vi ska göra...
    Vi har bokat Photo Divine för vår fotografering, han verkar bra att ha att göra med.. Är det någon som tagit sina foton hos dem??
Svar på tråden Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!