• Nalle Puh 40

    Pingst 2009 del 3

    Här fortsätter vi pingstbrudar att träffas och diskutera våra bröllop...

  • Svar på tråden Pingst 2009 del 3
  • mamci

    Här kommer en till pingstbrud! Ikväll har jag verkligen setat och funderat på hur jag ska göra med mitt hår. Jag är ju korthårig (oftast riktigt kort) och kan inte bestämma mig för vilken stil jag ska köra, ni vet, romantsk, tuff, snäll osv. Hur ska ni andra göra? Jag har inte tänkt gå till frissan och göra i ordning mig för jag vill göra det själv. Har lite ideer som jag ska prova mig fram med.

  • Pingst09

    Hm, ska iväg idag och lämna en inbjudan till. En tjej som jobbade hos oss förut som jag gärna vill kommer med på bröllopet. Hon vet sedan tidigare att vi ska gifta oss och att inbjudningarna redan är ute. Är lite nervös för att hon ska ta det på fel sätt, som att hon är nån andrahandsval liksom. Men det är hon ju inte. Hon stod med på listan redan från början men det blev för många. Nu när några tackat nej kan vi ju ta med några av dom som hamnade "under strecket"

  • Nalle Puh 40

    Ja, här är det stilla och lugnt och nästa vecka ska vi på semester

  • Nalle Puh 40

    En vecka till Sälen, längtar så mycket och vi åker på söndag

  • Ayla sthlm

    det låter väldigt trevligt.
    Skönt med lite avkoppling och "svisch" i backen.
    Hoppas ni får bra väder.

  • Pingst09

    Idag har vi varit och shoppat i Sundsvall. Guben köpte kostym, väst, skjorta, två slipsar, näsduk/servett och manchettknappar.
    Jag kompletterade min utstyrsel med en ny hållingrej och 3 par örhängen för 50:-

Svar på tråden Pingst 2009 del 3