• VINTERBRUD 090214

    Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!

    Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.

    Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.

  • Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!
  • Westmans

    Jag blev avkastad av hästen igår...:( Är så himla stel i ryggen idag, men jag hade en himla tur ändå. Det var iaf inte mitt fel, men det är en klen tröst just nu...

    Jaja, jag kan ju gå iaf, det e huvudsaken...:)

    Imorn bitti bär det iväg upp till fjällen! Lycka till brudar!!

    Kram Sara

  • Prommis

    Alla hjärtans dag. Det kanske vore nåt att ha med!!!!

    Vi ska ju inte ha några sånger eller beskrivning av gästerna i vårt program..... Utan jag tänkte mest att om det finns nåt att ha med som folk kan läsa och kolla i...

  • Meredith

    Magsjuka blev det inte för mig iaf. MEN jag har fått feber och är tokförkyld. Lyckad timing?! Som att man inte var stressad innan?!?

    090214 och Westmans: Stackars er som gjort illa ryggarna. Hoppas det går över riktigt fort!!!

    Vi hade riktigt stora problem igår då vår skrivare fick tuppjuck och inte vill skriva ut det papperet som vi ska ha som omslag till festprogrammet... *arg* Måste ta mig in till jobbet idag och skriva ut dem där, sambon har nämligen provat att skriva ut en omgång på sitt jobb och då kom han hem med GRÅA papper... (vi har vita papper med lite struktur i...)

  • Mixit

    2 dm snö har vi ute nu och det snöar fortfarande! (bor i skåne!)

    Funderar på om jag verkligen kan ta på klänningen hos frissan, eller om man ska omvärdera det beslutet att klä sig där alltså! Och ist ta klänningen till kapellet och byta om där!

  • 090214

    Åh, idag har jag mindre ont

    Meredith: Krya på dig!!!!

    Min m2b är och hämtar nyckeln till lokalen nu å det är sååå pirrigt Lite tråkigt då vi inte får dukarna förrän i morgon men men.. Finns ju MASSOR å göra ändå!
    Festprogrammen tänkte vi skriva ut ikväll.

    Vi måste höras via tråden när vi har landat efter våra bröllop. Vill ju höra hur det har gått för er alla. ÅÅÅH.. Vad jag kommer att sakna ER!!!! Kram på er alla!!

  • 090214
    Mixit skrev 2009-02-11 10:01:29 följande:
    2 dm snö har vi ute nu och det snöar fortfarande! (bor i skåne!)Funderar på om jag verkligen kan ta på klänningen hos frissan, eller om man ska omvärdera det beslutet att klä sig där alltså! Och ist ta klänningen till kapellet och byta om där!
    Hur ser din klänning ut? Släp? Vi har mycket snö här i Gästrikland, jag har tänkt att byta om hos frissan. Vi ska även åka iväg kl. 12.00 med fotografen å ta kort ute (Hoppas det inte är -15 grader ute då..) Sen åker vi till ataljén å tar kort oxå.
  • Alla Hjärtans Dag

    Prommis.. Ja det är ju något som man kan prata om vid bordet.. Typ..jaha..var det då det hände..jag trodde det var 5 år tidigare..typ något sådant kanske folk pratar om...

    Ja..Nu är vi nära verkligen... Har nog klart det mesta..småfix som gäller nu..

    Ha det gott alla

  • Prommis
    090214 skrev 2009-02-11 10:03:48 följande:
    Åh, idag har jag mindre ont Meredith: Krya på dig!!!! Min m2b är och hämtar nyckeln till lokalen nu å det är sååå pirrigt Lite tråkigt då vi inte får dukarna förrän i morgon men men.. Finns ju MASSOR å göra ändå!Festprogrammen tänkte vi skriva ut ikväll.Vi måste höras via tråden när vi har landat efter våra bröllop. Vill ju höra hur det har gått för er alla. ÅÅÅH.. Vad jag kommer att sakna ER!!!! Kram på er alla!!
    Skönt att det känns bättre!

    Jag har ju gjort vigselprogram men jag skrev psalmerna i fel ordning. NU har vi ingen vigselordning utan bara psalmerna så jag tänker inte göra om det!
  • Mixit
    090214 skrev 2009-02-11 10:06:16 följande:
    Hur ser din klänning ut? Släp? Vi har mycket snö här i Gästrikland, jag har tänkt att byta om hos frissan. Vi ska även åka iväg kl. 12.00 med fotografen å ta kort ute (Hoppas det inte är -15 grader ute då..) Sen åker vi till ataljén å tar kort oxå.
    Mm ganska långt släp dessutom! Nää jag lär nog byta hos frissan, så får det bli som det blir!
Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!