• VINTERBRUD 090214

    Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!

    Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.

    Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.

  • Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!
  • Marie88

    Det ska då bli fruktansvärt kul!!!!  Ser verkligen fram emot det!


    Kärlek kan förflytta berg
  • VINTERBRUD 090214

    Idag var jag o fixade lite papper till festprogrammen som jag ska ha runt om liksom. Hittade inte riktigt den fär jag sökte, men nu får det bli den det blir.
    Placeringskorten var inget att ha så jag köpte ist kraftigare utskriftspapper så skriver jag allas namn på datorn och skriver ut och skär ut och viker. Ja det får bli som det blir.
    Positivt med det är ju att det blir samma typsnitt som övrig text i tex programmen

    Fått svar på prästen nu att vårt vigselprogram var helt godlkänt. Det känns bra!

    Nu har jag bara småfix kvar med festprogrammen. Så det blir nog bra tillslut

  • VINTERBRUD 090214

    Hur eller av vad ska ni göra bordsplaceringar?
    Har ni några tips?

    Har varit o solat precis, då känner man sig lite fräsch en stund. (Eller iaf efter man tagit en dusch )

  • Meredith

    Jag tror att vi kommer att skriva ut en stor "lapp" med borden utritade och nr och namn kring borden så att man lätt kan hitta vart man ska sitta.
    Så enkelt som möjligt... Hur tänker du?

  • VINTERBRUD 090214
    Meredith skrev 2009-02-07 18:15:23 följande:
    Jag tror att vi kommer att skriva ut en stor "lapp" med borden utritade och nr och namn kring borden så att man lätt kan hitta vart man ska sitta.Så enkelt som möjligt... Hur tänker du?
    Ni kommer inte att ha någon "lapp" vid varje plats?

    För oss skulle det nog bli svårt tror att det blir lite rörigt om det inte står vid varke plats.

    Kommer att sätta upp bordsplaceringen med borden utritade på väggen, så man kan lokalisera ungefär var man ska sitta.
  • 090214

    VINTERBRUD 090214 skrev 2009-02-07 18:00:44 följande:


    Hur eller av vad ska ni göra bordsplaceringar?Har ni några tips?Har varit o solat precis, då känner man sig lite fräsch en stund. (Eller iaf efter man tagit en dusch )
    Jag tog vinrött papper (ganska tjockt) å klippte ut hjärtan enl mallen på brudobröllop.se. Skrev sedan ut namnen på silverpapper som jag sedan fäste fast på hjärtat. Sätts fast på vinglaset. Jätteskönt att det är klart nu
    Nu är det resten kvar bara..
  • 090214

    Vi kommer även ha en tavla med bordsplacering uppritad på (om vi hinner dvs). Min m2b är ute på svensexa å kommer inte hem förrän i morrn!

  • Mixit

    Jag har nog inte funderat på det där med bordsplaceringsskylt! hmm vi är ju dock inte så många så jag tror det räcker att skriva ut de som finns här på bröllopstorget, det får va som det är känner jag nästan! Fast vem vet jag kanske funderar ett varv till!

  • Prommis

    Min m2b är ute på svensexa med

    Vi ska väl göra klart fest och vigselprogrammen. Tror vi skippar det här med vigselordningen. Känns bara rörigt att ringa prästen. Alla i vår omgivning har haft influensa utom vi.... Jag hoppas verkligen att vi klarar oss. Jag är RIKTIGT förkyld och har fått ont i halsen. Har jag det fortfarande på måndag far jag nog till doktorn även fast jag itne är en sån egentligen,,,,,

    Vi har inte tränat någon gång i kyrkan kommer inte göra det heller. Vi har varit och kollat engång hur det ser ut bara...

    Tror det mesta är underkontroll.

    Tänk tjejer om 1 vecka är vi gifta!!!!!!!

  • Mixit
    Prommis skrev 2009-02-07 19:25:20 följande:
    Min m2b är ute på svensexa med

    Tänk tjejer om 1 vecka är vi gifta!!!!!!!
    I motsatts till mig får min sambo ingen svensexa, men han är helt nöjd med det. Jag hade oxå varit nöjd även om det inte blivit någon hippa. MEN det var himla mysigt att mina tjejkompisar fixade!

    Min syster ska fixa bröllopstårta, så vi kommer att gå hit hem efter lunchen och äta det. Känns ganska ok att avsluta här hemma!

    Jaa om 1 vecka är allt planerande och fixande över, undrar om man känner sig lite "tom" efteråt...
Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!