• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • Lady o Lufsen

    anne på grönkulla skrev 2009-03-19 20:32:38 följande:


    Tja, vad mer kan jag säga....
    Ehhh, i know...du måste vara hemlig- avundsjuk blev jag i alla fall- vill också grilla!!
  • Lady o Lufsen

    anne på grönkulla skrev 2009-03-19 20:29:34 följande:


    Tja, annan tids- o klimatzon än Sverige iallafall...
    JA JA!!!! Nu är jag med Sorry....lite trög såhär på kvällen!!
  • Lady o Lufsen

    Zov gott alla, vilken breddgrad ni än befinner er på.....jag går till den skrikande sängen nu, vi har en dejt- sängen o jag!

  • MuffinsTönt

    Lady o Lufsen skrev 2009-03-19 20:30:52 följande:


    I see...or...not Ja,"Muffins geek" hur är allt egentligen?
    Tja... det går bättre. Har haft tankar på annat håll så jag inte bara grubblar. Asså, det hände en skitkonstig sak idag på träningen. Jag provade en ny pass idag. Eftersom jag är så "stor" så måste jag ställa mig längst fram för att kunna se tränaren. När vi hade typ kvart kvar så råkade jag se grabben stå utanför och tittade. Jag blev alldeles paff. För han stod verkligen i mitten med bra insyn. Det är bara en liten bit av dörren som har glas, inga fönsterväggar så han kunde stått överallt.

    Han hade passet efter mig. Det var olika in och utgång så vu pratade inte ngt med varran. Känns bra!

    Det var allt. Nu ska ni slippa mit ältande. Förhoppningsvis!
  • MuffinsTönt

    Jag vet inte när det är dags. Det är ett tag till min deadline iaf. Vet inte när och hur jag ska ta upp "dags-för -snack" snacket.

  • MuffinsTönt

    Det känns bra att ha ngt "se fram emot". *kram tillbaks*

    Trött nu. Gonatt!!!

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!