• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • anne på grönkulla

    ja, typ så - men efter en timmes redig träning är kanske det helt legitimt? Jag höll ett föredrag imorse, sen handlade jag mat o lunchade o så sen tränade jag. En extra ledig dag...

  • MuffinsTönt

    Åhh, ibland kan det lilla förgylla tillvaron. Pratade med en kompis på msn. Jag berättade för honom hur det är nu. Han ska ringa till mig imorrn o snacka skit/trösta mig. Det var såå länge sen vi pratade sist! Ska bli sååå kul! Shit, va nervös jag är nu. Är inte alls van o prata kinesiska. *pirrar*

  • MuffinsTönt

    Piss! Nu är jag inte lika cool och självsäker som igår.

    Nenne
    Vilken helg ni haft. Så avis!! Mkt produktivt måste jag säga. Har nästan glömt bort allt med sex o sånt just nu. Attans att jag måste ha grabben för att det ska bli ngt av.

    Idag ska jag träna. Har vräkt i mig glass, kalaspuffar, chips o massa annat. tur att semlesäsongen är över!

  • nennesjuttioåtta

    Muffins
    jag antar att bollen ligger hos grabben nu, jag tycker inte att din fyllegrej var så galen rent taktiskt men... Hoppas allt löser sig till det bästa!

    Och du, du behöver inte en karl till att sexa.

    HEJ SIS!!!!

  • MuffinsTönt

    Hahaha! Jag sa ju att jag var full och dum.

    Jag vet att bollen är hos honom. Finns inget mer jag kan göra...

    Ensam-sex menar du? Det är en aning tråkig tycker jag.

    Jag kan kinsesiska, dock kantonesiska. Inte mandarin vilket vore väldigt

    praktiskt nu...

  • anne på grönkulla

    Även tillsammans-sex kan ju vara med nån som inte är karl men rent allmänt så tror jag inte på att du skulle tycka livet vore enklare av att krångla till det med nån ny nu "bara för att"...

  • nennesjuttioåtta

    muffinstönt
    oh shit pommes frites! Hmm... man inser ju vad lite man egentligen vet om varandra!

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!