• pandis81

    Bröllop 2010 nr 5

    Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

    Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

    Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

    Kram kram

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • paradisfågel

    Haennish, de kusiner o så som jag inte har någon kontakt med struntar jag helt enkelt i att bjuda.. Men sen har jag en rätt stor släkt också..


    Sarahkka76, känns som att vi inte har något bråttom med bröllopet.. Vi e bara 20 år så..


  • Lillac

    paradisfågel skrev 2009-01-17 23:08:51 följande:


    Lillac, vad mysigt! Vi förlovade oss på nyårsafton -07 (långt innan 12-slaget)
    Ett bra val av dag tycker jag! Om man vill fira förlovningen är det lätt att komma ihåg dagen, inte heller svårt att komma på alternativ för att fira den, man är alltid ledig osv..
  • Tokisen

    Molnis.
    Va synd att bandet e gäster, men men blir säkerligen bra med dj oxå.
    Jag hoppas bara vårt e ledigt då annars får vi problem.

  • Leilani

    maj2010: Jag lider med dig. Jag har faktiskt samma problem. Jag liksom du är väldigt uttåtriktad och en av de socialaste människor de få kompisar jag har känner. Jag sitter också och klurar på vad jag gör för fel hur jag kan få nya kompisar men lyckas ganska dåligt med det tyvärr. Sen har jag nackdelen att ha ett jobb som är väldigt ensamt så jag kan inte få kompisar den vägen. Men jag kämpar på och gör mitt bästa och hoppas att det snart kommer vända. Som tur är har jag en underbar kompis som bor ganska nära som jag kan umgås med när jag känner för det annars hade jag inte klarat av det.

  • MissMijah

    God Morgon!

    Igår var jag och Rob och köpte lite saker till inbjudningskorten. I veckan ska vi pyssla med dem och så ska vi skicka ut dem snart.

    Det var kul igår när vi var på Panduro. För Rob kom med massa olika förslag " det här bandet är fint, eller hur gumman?" och kolla de här klistermärkena hade ju passat på kuverten eller vad tycker du?"

    så jag la mig lite åt sidan, för jag ville att han skulle få känna att hans förslag var bra. och det var de ju, även om jag hade valt det andra bandet. men han var så nöjd. så det blir nog jättebra

  • sarahkka76

    paradis haha nä, då är det inte så bråttom. Vi är 12 år äldre men vi har egentligen inte heller bråttom. Har man valt varandra för resten av livet i hjärtat så finns det ingen som säger att man måste gifta sig på en gång. Giftermålet finns alltid kvar

  • MissMijah
    haennish skrev 2009-01-17 22:38:09 följande:
    jag sitter och filar lite på gästlistan och tycker det är skitsvårt! Känns som om man är tvungen att bjuda vissa fast man egentligen inte vill... I somras blev min kusin väldigt osams med min familj och mer eller mindre sa upp kontakten med oss. Henne vill jag egentligen inte bjuda, men samtidigt kanske konflikten bara blir värre om jag inte gör det? Jag kanske borde bjuda henne och hoppas på att hon tackar nej... Hur gör ni med typ släktingar och såna som man "borde" bjuda?
    det är hur svårt som helst! vi har också en del personer som vi undrar om vi ska bjuda eller inte.
    när vi började göra inbjudningslistan för någon månad sen så trodde vi att det skulle vara enkelt. men det är ju inte det!
    var drar man gränsen liksom, skitsvårt!

    vi har haft lite problem emd vår toastmaster. eller problem, vi trodde inte att han hade insett vad hans roll faktiskt innebär. Men allt sånt har löst sig nu och han är väldigt insatt.
    Vi pratade med honom igår och han började babbla om att han skulle fixa artister som skulle uppträda och hej och hå, hehe!
    Vi får väl se, tanken är ju god! men vi pratade om det sins emellan igår och sa det att. visst om några uppträder, men vi vill ju inte ah en massa främlingar på vår fest. och tänker liksom inte betala 1000/kuvert för att någon vi inte känner ska sjunga en sång eller två. så vi får väl se.
    men vi är iaf tacksamma att han engagerar sig så pass mkt. känns tryggt.
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5