• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • FruLindberg09
    Sommarliv skrev 2009-01-09 23:20:23 följande:
    Det är lite hemligt.. just nu... jag var lite nervös över att lokalen var bokad..
    Jag förstår

    Skönt att den va ledig!!!
  • Sommarliv

    längtar tills man kan prova klänningar.. Men måste ner i vikt först..

  • FruLindberg09
    Sommarliv skrev 2009-01-09 23:37:01 följande:
    längtar tills man kan prova klänningar.. Men måste ner i vikt först..
    Hur gammal är bebben? mysigt att amma *saknar*
  • Sommarliv

    mina små pojkar är 19 månader och 6 veckor..
    Så man har inte så mycke tid för sig själv här hemma..


    FruLindberg09 skrev 2009-01-09 23:46:02 följande:
    Hur gammal är bebben? mysigt att amma *saknar*
  • FruLindberg09
    Sommarliv skrev 2009-01-09 23:48:49 följande:
    mina små pojkar är 19 månader och 6 veckor.. Så man har inte så mycke tid för sig själv här hemma..
    Vet precis hur det är har 2 år mellan mina troll,

    fast från 19 sover de så då blir det mycket bröllop vill jag lova...
  • Sommarliv

    just nu är Oscar den som är 19 månader , han är nu sjuk igen.. så det är lite jobbigt. Så det blir inte så bra sömn här hemma nu.. Men vi har långt tills vi ska ha vårt bröllop..


    FruLindberg09 skrev 2009-01-09 23:54:09 följande:
    Vet precis hur det är har 2 år mellan mina troll,fast från 19 sover de så då blir det mycket bröllop vill jag lova...
  • FruLindberg09
    Sommarliv skrev 2009-01-09 23:57:15 följande:
    just nu är Oscar den som är 19 månader , han är nu sjuk igen.. så det är lite jobbigt. Så det blir inte så bra sömn här hemma nu.. Men vi har långt tills vi ska ha vårt bröllop..
    Usch o fy för sjuka barn! det tär på en!
    Sen tycker man ju alltid så synd om de o vill byta plats.

    Just nu sitter jag o dricker the o kollar frisyrer
  • mia8

    Nu blir jag sååå nervös. Jag har varit helt inställd på Lena på taket... Men era inlägg gör mig lite velig...och jag har även fått höra från närmare håll att deras serveringspersonal inte varit direkt bra och att vissa rätter vid buffébetällning har saknats... Samtidigt så har de ju bytt ägare...och kanske ska man ge dem en chans...

  • monkay

    Jag vet, samma här! Har du fått ngn offert mailad till dig? Min kompis som oxå gjorde en offertförfrågan på slottsmässan fick ett mail i Tisdags den 6:e, men vi NADA. Dessutom var den ska utlovade offferten bara kopierad från deras hemsida, dvs inte ett dugg personlig och uträknad för just dem. Känns så fruktansvärt oseriöst hela grejen nu

    Ett stort tack till alla er som kom med cateringtips, har börjat kika på dem


    mia8 skrev 2009-01-10 12:44:59 följande:
    Nu blir jag sååå nervös. Jag har varit helt inställd på Lena på taket... Men era inlägg gör mig lite velig...och jag har även fått höra från närmare håll att deras serveringspersonal inte varit direkt bra och att vissa rätter vid buffébetällning har saknats... Samtidigt så har de ju bytt ägare...och kanske ska man ge dem en chans...
  • mia8

    Jag fick en offert ca 3 veckor innan jul. De skrev att man skulle kontakte dem i mitten av januari när de kommit i ordning och julmaten var avklarad...


    monkay skrev 2009-01-10 13:04:55 följande:
    Jag vet, samma här! Har du fått ngn offert mailad till dig? Min kompis som oxå gjorde en offertförfrågan på slottsmässan fick ett mail i Tisdags den 6:e, men vi NADA. Dessutom var den ska utlovade offferten bara kopierad från deras hemsida, dvs inte ett dugg personlig och uträknad för just dem. Känns så fruktansvärt oseriöst hela grejen nu Ett stort tack till alla er som kom med cateringtips, har börjat kika på dem
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2