• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • brud2009

    Finns det inte stenar på ex. myrra. Det var det enda jag kunde komma på just nu

  • brud2009

    På tal om inbjudningskorten, jag tycker det är jättesvårt att veta hur mycket info. man måste ha med, eller måste och måste men ni förstår Kommer ni ha värdpar och vilka är de i så fall?

  • F A M E

    Nu har jag lagt in bild på ljusen jag hittade, samt ev ljus fat vi ska ha. Stenarna lag jag bara dit för ut fyllning.

    Vi ska nog inte ha några värdpar på vårat bröllop bara toastmasters 2 st. Vi ska ha ett så enkelt bröllop som möjligt.

  • mia8

    Vi skippar oxå värdpar och har "bara" en toastmadamme. Vi vill ha ett enkelt bröllop.

  • Igia

    Vi har våra föräldrar som värdpar så egentligen har vi 4st och en toastmaster.
    Värdparen har vi mest innan bröllopet för anmälan och frågor så vi slipper alla samtal. Jag jobbar både natt och dag så skönt att slippa prata i telefon när jag äntligen är ledig.

    Under själva bröllopet så kommer det mesta ansvaret att ligga på toastmastern så våra föräldrar kan njuta fullt ut är tanken...

  • Sommarliv

    Vi kommer att ha 2 st toastmadammer.. Min syster som kommer att vara o lokalen och se till att blir som det ska med allt.. Innan vi kommer ditt... För hon vet exakt hur jag vill ha det..
    Sen kommer hon få hjälp av min barndomsvän.. Som kommer att ta över allt prat och sång sånt.. För sånt är hon väldigt bra på.

  • F A M E

    ojdå glömde öppna mitt galleri för er andra. Tar ju bort den när jag håller på med en massa bilder hit och dit.

  • F A M E

    Har varit och handlat in för nyåret på boländerna. Samt så var jag tvungen att byta lite julklapps kläder som den minsta hade fått. Jag var grymt glad att vi åkte in tidigt i morse dvs strax efter 10 var vi inne. När vi åkte hem efter 12 så var de packat med folk över allt.

    Jag som funderade på att ev handla på gränby men ångrade mig i sista stund. Ska åka in dit efter nyårets stress. Ska jobba i helgen som kommer men sen så är jag ledig till 12 jan.

  • F A M E

    Ohoj då missade en sak gissa om de är många som har reagerat på att datum vi har satt. 31 juli är en fredag säger min mamma lite purken. JO VI vet säger sambon min när han var där här om dagen, varför vara som alla andra för.

    När vi berättade för min sida att vi skulle gifta oss, så ville mamma vet hur vi skall läga upp allting osv. När vi kom in på att att de inte blir en fest för alla dvs att de slutar för de flesta på eftermiddagen. Och fortsätter för bara ett visst del, så blev hon så sur. Jag vet att jag kommer att få stå emot ett praktgräl här mellan oss. Men jag ska vinna denna faijt om de är så de sista jag gör.

  • Röd Gerbera

    Hej på er Uppsala brudar. Jag kommer från Uppsala och måste vara nervösast i hela världen just nu. Gifter mig på lördag.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2