• Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2
  • monkay

    Jag var på AfterSix och kikade, var inte så mkt där tycker jag. Fanns ju såklart lite klänningar kvar, men inget jag föll för. Tycker det är lite konstigt att de för mindre än 3 veckor sen står och gör reklam för deras verksamhet (uthyrning av frackar etc) på bröllopsmässan, för att sedan tre veckor senare slå igen.
    Jag frågade om de skulle hyra ut grejer i framtiden, men icke! Men hur kan man då stå och säga att det ska man på en mässa. Borde de inte vetat att de skulle slå igen och enbart ägna sig åt sömnad i framtiden?

    Ngn som vet ngn annanstans man kan hyra herrkläder?

  • Sobeit

    monkay:
    Mäster Arnes? Undrar förresten om den heter så ....* funderar* ....

  • mammatill2

    monkay: He-Ges kanske om det finns kvar. Ligger i Svartbäcken. Annars har dom på atelje Champagne.

  • Sobeit

    monkay:
    Glömde tipsa om Bröllopsgården här ute i Vittinge!

  • FrökenFräken1

    Men fXXXXXXXXXXn!!! Jag måste börja om med min klänning! Jag måste leta upp en ny- det sket sig att sy om mammas gamla. Poop. Ååh, tänka om, tänka nytt...

  • lillfraggel1

    Jag rekommenderar också Vivi och Victoria på Vaksalagatan för köp av underkläder. Jag gjorde mina secretbox foton utomhus och de blev super fina. Jag hade Angelica från Änglafoto. Hon sminkade och fixade hår också. Så skönt med en person som kan fixa allt. Jag badade i brudklänning efter vigseln också. Dock ej i min egen utan i en liknande som jag lånade av fotografen.

  • mia8

    Jag måste bara lägga in ett nickande. Jag håller med, jättedåligt! Jag som gillade en av klänningarna där och ville prova... den var ju inte kvar...bortread. Jag vet att man kan hyra herrkläder på HeFa brud& Fest på Ga uppsalagatan och bröllopsgården i Vittinge!


    monkay skrev 2008-11-27 11:09:47 följande:
    Jag var på AfterSix och kikade, var inte så mkt där tycker jag. Fanns ju såklart lite klänningar kvar, men inget jag föll för. Tycker det är lite konstigt att de för mindre än 3 veckor sen står och gör reklam för deras verksamhet (uthyrning av frackar etc) på bröllopsmässan, för att sedan tre veckor senare slå igen.Jag frågade om de skulle hyra ut grejer i framtiden, men icke! Men hur kan man då stå och säga att det ska man på en mässa. Borde de inte vetat att de skulle slå igen och enbart ägna sig åt sömnad i framtiden?Ngn som vet ngn annanstans man kan hyra herrkläder?
  • Igia

    Hallå på er tjejer!

    Nu har jag oxå hittat hit...
    Har varit borta ett tag för det står helt stilla med planering hemma hos oss. Frågade min blivande om det var något vi borde göra, fundera på el bestämma men vi kunde inte komma på nåt som vi brde göra just nu...

    Vad gör ni just nu i planeringen?

  • mia8

    Vi håller på att leta efter trubadur alt dj till festen... sen är det även bröllopsresa som är i planeringsstadiet... funderar på Kenya! Skulle bli jätteglad för lite musiktips!

  • F A M E

    Nja vi eller rättare sagt jag håller på att funderar ut hur dukninen ska se ut just nu. Jagar olika blockljus i olika str samt i de färger vi ska ha. Väntar på min dag, då jag ska åka in till Colletion för att inhandla våra grejor till korten och dyligt.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2