• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Grund

    Välkommen hem Långserud! Jo skumpa är verkligen fantastiskt gott Vad gjorde ni annars? Var det bra shopping?

  • Astriden

    me love skumpa, det är famifanimej det första jag skall klunka i mej sparat 3 flaskor från bröllopet till mej.

  • B & S

    Hej hittade just hit konstigt nog! och jag gifter mig nu 31/10
    ....så synd att ja missat tonvis snack och annat....otorligt att ni hippat varan också! låter så himmla kul, själv lär ja inte få nån tyvärr men men.
    Kanske får annat uppvaktande under själva bröllopet kan man hoppas, släkten bor ej här och har väl en riktig kompis här nere då jag inte e en "inföding" HAHA...;)

    Har ni haft massa tips/cafe träffar o sånt också?

    Vilka åldrar är ni alla ca?

  • Grund

    Morning girls!

    B&S: Ja, vi har haft en otroligt rolig tid tillsammans när vi planerat våra bröllop. Vi har haft en gemensam möhippa, massa fikadejter, bio mm mm.

    Aybee, vad är det för servetter som Långse pratar om?

  • Amor Eterno

    God morgon tjejer!!

    Haft en jättetrevlig helg i stockholm och igår var det fullt upp med jobb och hemma, hängde upp gardiner och så vidare...

    Har beställt lite tack kort på nätet från fotoquick får se hur de blir tog bara 2 st för att se först!!

    Långserud - Tack för hemsidan tycker oxå det är mycket vitt!! Hade du kul i luxemburg?? Blev det någon shopping?

  • Grund

    Amor: Skönt för husfriden att det blev lika i Stockholm
    Är nyfiken på hur bilderna blir, då får visa över en fika sen när du får dem

  • Långserud

    God morgon flickor!

    Välkommen hit B&S! Jag tror vi like fika allihopa så det har det blivit inemellan. Bara att hänka på!

    Flickor! Igår lyckades otekniska jag sätta samman de 4 kort som vi vill ha som tackkort. Men nu kommer nästa fråga. De ska ju framkallas (har ej skrivare). Går det att bifoga en word fil och framkalla hos tex Fuji? Och hur vet jag hur mkt jag ska förstora/förminska bilderna för att de ska vara i rätt strl? Jag ska ha 4-kantiga kort, ni vet den strl som är ca 15*15 cm.

    Och vart är det bäst/billigast att framkalla?

    Helst hade jag vilja framkalla tex via QPIX men gillar verkligen inte att det är vitt emellan. Finns det ngn som har så att man kan få utan vitt emellan?!

    Måste verkligen å få klart detta nu, svärmor har klagat..

    Åh vilket långt inlägg det blev, sorry!

    Grund; Shoppingen är bra men mkt syra butiker pga att Lux är ganska chickt land. Även om jag drömmer om en Pradaväska så tja, inte just nu! Vi myste med kompisar och jag träffade mina gamla au-pair barn! Sååå kul!

    Barba: Har tydligen lagt in att bara vissa kan se mina kort, återkommer!

    Astriden: Du vet att vi kommer gärna hem till dig med skumpa och jordgubbar så snart du kan! Jag köpte en italiensk underbar skumpa som finns på systemet här också. Den + jordgubbar + choklad= Yammi!

    Kramar!

  • Långserud

    Grund: Åhhh jag har glömt namnet å vet ej vart köper dem här i Gbg. Köper dem alltid hemma i en hälsokostbutik. Aybee, vart hittade du dem här? Vad tyckte du? Åh hoppas ej lurat in dig i ngt! Kramen!

  • Astriden

    Låter underbart Långse

    B&S, Jo vi har ju hängt ihop under ett drygt år nu.
    Träffas som vänner & umgås regelbundet fast att det nu bara är en av oss som änu är ogift.

  • BarbaBruden

    Tack, Långse!
    Jag vill ju oxå seeeee!
    Kan tyvärr inte hjälpa dig med kortproblemet. Kan dock tipsa dig om Astriden. Hon kan det mesta vadd gäller datorer och dess tillbehör. Har fått svara på många dumma frågor härifrån

    Just kommit hem från en ordentlig morgon powerwalk....Segt att gå upp men när man väl kommit hem är det underbart!

    Tips!
    Man får nu framkalla 100gratis kort på nätet. Om ni har brölloprkort som ni vill ha ut....skickade efter 85st igår mot en fraktkostnad på 29:-. Från FUJI....

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5