• mrsD

    Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

    Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

  • Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • Grund

    Ha det så supermysigt i Luxemburg Långse! Det är inte ofta man hör folk som ska åka dit, kul. Du får uppdatera hur det var sen

  • BarbaBruden

    Massa helgplaner för de flesta! Kul!

    Gott att du hittade halsbandet, Grund! Puh!

    Långse
    Jag vill oxå se dina kort...så nyfiken!

    Just hemkommen från Balders Hage. Älskar den affären. Skulle kunna köpa allt. Köpte snuskigt dyra doftljus från Yankee Candle som nu spriden en doft av nytvättat hemma hos mig
    Lite andra saker slank oxå ner. J förstår inte hur man kan handla inredningssaker innan vi ens flyttat in....Men ni förstår väl, tjejer?

  • 31 maj 2008

    Man måste ju känna sig inspirerad inför flytten, barba! Jag håller med dig! "Clean cotton" är en favorit hemma hos oss också! Älskar det! Fick det första av M i julklapp förra året.

  • Amor Eterno

    Halloj!!

    Vad härligt att du redan köper in nytt Barba
    Man kan ju inte hålla sig!!

    Långserud - Skulle du kunna sms hemsidan eller om du har tid sätta in länken här? Hoppas du har en underbar helg i Luxemburg.. Vet du att det bor hur mycket portugiser där som helst!

  • 31 maj 2008

    God morgon tjejer!

    Äntligen fredag! Idag var en seg morgon, det är svårt att lämna sin man sovande i sängen och gå upp...

    Hoppas ni får en bra dag!

  • Astriden

    Ja, Äntligen fredag!

    det förstår jag maj idag var jag dock för ovanlighetens skull den som klev upp sist hemma. Skönt!

    Här är en till som är stolt innehavare av Clean Cotton.
    De är ju så härliga, inget annat ljus som går att mäta
    Bra & absolut nödvändigt Barba, det måste J förstå.

  • Grund

    God morgon tjejer!

    Efter 50 min snoozning var jag först ur sängen iaf. Ack så seg är jag, men väldigt glad för att det är fredag.
    Har massor att få gjort i helgen också så det är skönt att ingenting är inplanerat direkt.

    Kanske får köpa på mig ett doftljus jag också efter dessa recentionerna

  • AyBee

    God morgon fruar.

    Så var man insmorde med först lagret av brun utan sol. Måste ju testa om det är någotning bra. Köpte de wipesen som du , Långse pratade om. Så nu sitter jag här i bara trosor och väntar på färgen

    Grund - Astriden har så rätt. Kl 16 på tisdag ska jag till Ramonas.

    Igår sent på kvällen åkte M till jobbet och printade ut allting utom innehållet i vigselprogrammen så här ska det pysslas idag. Är ju i vanlig ordning hemma m A idag.
    Utöver det så ska jag in till stan och köpa med toasaker samt beställa tårtan. Så idag är det busy busy!!

    Ikväll ska jag på mammaträff med mina goa mammor hemma hos Astridens granne. Ska se om jag inte lurar över dig också gumman så att du kommer in i Torslanda mamas.

    Vart köter man ljuset ni pratar om??????? Vill ha, vill ha, vill ha!!

  • Grund

    Aybee, jag tror Barba skrev Balders Hage.
    Lycka till med allt pyssel idag. Undrade eftersom Ramonas är min nya granne så ifall jag skulle råka bli übernyfiken
    Men tyvärr hinner jag nog inte hem från jobbet. Jag får se dig den 25/10
    Kollade i dagboken och förra året var det sol och 12 grader den dagen. Håller tummarna för att vädergudarna fixar sol i år också!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5