• lokacitron

080830

Är det fler som gifter sig 080830? Nu börjar det närma sig!

• Svar på tråden 080830
  • kassandra

Jag måste göra fesstprogram,vigselprogram,bindabrudbuket och
    Näbbuket,köpastumpbyxor ,lösnaglar, diadem, två rosa rosor.Har ni set hjärtformade godisar tipsa gärna snälla !

• Diamonds are a girls best friend

Kassandra, det finns ju både geléhjärtan och chokladhjärtan att köpa, marabou har ju en ask med chokladhjärtan som säljs på varenda matbutik samt att geléhjärtan brukar inte heller vara för svårt att få tag på vid ngn matbutik.

Augustirosen; Hoppas du kryar på dig snabbt men bra att det kommer nu och inte nästa vecka! Är rätt hes här men det beror på att ja skrattade som en tok igår Man ser väldigt rolig ut i en sumodräckt som är i skepnad av en kyckling

• Augustirosen

Nu är det bara en vecka kvar!!!!!! Typ

Idag har jag projekt "Hitta kaffeservetter" och i helgen hoppas jag bli helt klar med vigselprogram, festprogram och bordsplacerings"korten".

Igår hämtade jag hem min klänning så nu är klädseln komplett. Och så fick jag hjälp av ena tärnan att vika alla servetterna till solfjädrar. Skönt! Nu borde dukningen gå ganska snabbt på fredag. Fick veta att vi får tillgång till lokalen hela fredagen om vi vill (den var tidigare bokad hela fredagen så vi skulle inte fått komma dit förrän på kvällen). Bitarna börjar falla på plats

Hur går det för er andra?

• Ninnispinnis

Ska upp till Småland och fixa och genrepa i helgen. Tror det mesta är under kontroll... Längtar!

• Lollick

lite stressigt,mycket kordination med så mycket människor, vårt börjar dagen innan med...

• Augustirosen

Nu har jag varit på prov make-up! Känns bra, men det är ändå svårt. Vill att någon annan ska se mig och säga vad de tycker Och nu har jag ännu ett mission idag - att hitta ett läppstift!

• Fjällbacka08

Vår präst har fortfarande ej hört av sig och har sökt honom med ljus o lykta! Hur har det funkar för er andra med det? Vi har vita snäckor med gästernas namn på till bordsplaceringen. imorgon ska jag handla det sista och på onsdagmorgon åker vi till västkusten för att ladda upp innför lördagen! Gaaa typ bara en vecka kvar nu. Ska trycka och fixa med festhäftena i helgen med, hur ser era ut?

• dockis

Hoppas att duktigt många blir hippade imorgon som inte blivit hittills. Jag vet att jag inte får nån hippa för tärnan och marskalken har berättat detta för oss. M2b får heller inte svensexa. Men det är ok, även om jag blev lite grann besviken.

• kassandra

augusti rosen: har du någon bild på sminkningen ?

• kassandra

jag blir ej hippad för min toast madam ska på smink kurs i dag och ut med sina tjej kompisar i en annan komun på lördag !