• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • furillen

    a wife to be skrev 2008-08-28 20:35:18 följande:


    Nu finns det bilder i mitt galleri Vi hade ju planerat att ta foto ute i det gröna vid kyrkan, men pga allt regn så fick det bli en nödlösning på en veranda med uppsatt bakgrund, denna ska sedan redigeras, så ha överseende med att bilderna inte är helt hundra ännu.Håll till godo.
    superfina!
  • Nienna

    Pumpkin - Åh, jag är som tidigare sagt inte ett dugg avis. Läste att ni skulle ha med datorn, du kommer väl blogga och lägga in bilder under resan va?

    Förstår att det känns onödigt, men samtidigt är det ju bra så du hinner träffa dina klasskompisar lite och inte komma helt ny när de redan gått ett tag...

  • Pumpkin

    Nienna: Japp, vi ska ha med datorn! Kommer "blogga" på resdagboken.se, så om du inboxar mig din e-mailadress så kan jag lägga till dig så du får veta när vi uppdaterar

    Det gäller förresten er alla

  • Pumpkin

    Nienna: Då var det fixat

    Nu ska jag faktiskt krypa i säng, är helt slut! Men lite beror det nog också på att jag vill lägga mig i sängen och läsa, är helt fastnaglad i boken jag läser - Änglar och demoner. Sååå bra!

  • Nienna

    Pumpkin - Bra! Sov så gott, ska också gå och lägga mig snart, ska upp vid 5,15 i morgon...

  • Englali

    http://www.studio_micke.fotosidan.se/viewpic.htm

    Här är en av fotografens bilder, vi har ju inte sett dom ännu Har inte hunnit och inte blir det i helgen heller!

    Mammas opertion gick toppen!! Så på lördag bär det av till Uppsala, ska bli underbart att få träffa henne. Känns helt skumt att jag inte fått prata med henne sen i tisdags. Vi som ringer varandra minst en gång om dagen...
    Nu blir det sängen här, trött som tusan!!

    Natti natti!

  • Nienna

    Fin bild Englali! Vad skönt att operationen gick bra och att du snart får träffa din mamma!

    God natt!

  • Anja 19 juli 2008

    Nienna

    Vi åker ju hemifrån 3.30 i morgon natt!!! Är helt uppstressad och nojjig. Igår bröt jag helt ihop och grät och ville ställa in allting (så otrolig ångest inför att flyga, tänkte på barnen, ville skriva brev till dem alla tre, skriva testamente och ja, det var helt sjukt jobbigt)

    Orkar inte riktigt tänka på själva flygresan men ser ju sååå otroligt mkt fram emot den här resan. har ju inte flugit sen 1998 och då bara till London. Sist jag var på en solsemester av något slag var 1995 då jag åkte m en kompis till Cypern så jag känner mig verkligen inte bortskämd med semestrar.



    Förstår att du är avis men SHIT så lycklig jag hade varit om min pappa haft ett hus i Spanien. Säger bara WOW. (hojta om man kan få hyra det till ett lagom pris, fniss).

    Vi har ju för sjutton INGA såna kontakter. Så retligt! Daniel älskar Spanien, han var där mkt när han var liten.

    Åhhhh det ska verkligen bli skönt! Ni får alla hålla tummarna för oss på lördag morgon. (inte så tidigt som 3.30 alltså, det är då vi blir hämtade här o körda t Svågertorp, därifrån tar vi tåget t Köpenhamn/Kastrup för att checka in vid 5-tiden och sen går flyget 2 timmar senare, så mellan ungefär kl.07 och kl.10 får ni gärna hålla tummarna och skicka positiva tankar till mig. Jag kommer att behöva det. Jag var verkligen inte sån här innan jag fick barn. Det är otroligt så sårbar man blir!

    Vi har lyckats skrapa ihop fickpengar oxå så nu behöver vi verkligen inte tänka på att snåla heller. Känns såååååå SKÖNT!!!

    Tänk, på lördag (peppar peppar ta i trä) kommer vi att ha 27 grader och sol, istället för REGN REGN REGN. Det känns verkligen som att vi behöver det efter ett intensivt år med en hel del stress. Att få rå om varandra och bara njuta.

    Lovar att ägna er en tanke då och då

  • Nienna

    Anja - Trist att du är så flygrädd, själv älskar jag att flyga! Men så har jag flugit mycket sen jag var riktigt liten eftersom jag bodde hos pappa här uppe i Norrland och mamma bodde i Sthlm, men jag ska tänka på er på lördag, jag ska jobba så jag är uppe tidigt.

    Pappa har inget hus i Spanien, men farmor har en lgh på 27 m2. Hon har haft den i 10 år, men jag har aldrig varit dit, pga pengar såklart. Det är samma för oss, att vi aldrig varit på riktig semester tillsammans, så det ska bli så skönt!

    Ha en helt underbar semester och njuuut!

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.