• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Nienna

    Brud - Ja, vi köpte detta hus vi bor i nu för ett år sedan. Det är ett gammalt dagis, byggt 1989. Först hade vi tänkt renovera här, byta kök, flytta väggar osv. Men så blev vi kära i "gammgårn" som vi säger och bestämde oss för att lägga all tid och alla pengar på den. Det är svärmor som äger den nu, men vi ska köpa av henne det och då är det även skog och fiskerätt. Huset vi har nu köpte vi mest för att det var det enda lediga i byn och vi vill inte bo någon annanstans. Men det är ju ett rätt trist hus plus att vi har grannar alldeles inpå, det kommer vi inte ha där nere (ligger ca 50 m från huset vi bor i nu), bara ängar runt om.

  • Brud 080524

    Det är faktiskt skönt att inga av våra parvänner har barn (eller singelvänner heller för den delen). Och då är vi ändå äldre än vad ni är, fick jag för mig iaf...

  • Nienna

    Här är en gammal bild på huset: bildarkivet.jamtli.com/bild.aspx&lan=J%c3%a4mtlands+l%c3%a4n&plats=laxviken&extra=erik+nilsson&rader=3&Kolumner=5&numinset=2&FotoId=27471

    Ska beställa förstoringar på de där gamla bilderna på huset sen, och sätta upp i huset när det är klart!

  • Brud 080524

    Jag försår att ni gillar huset, det är verkligen jättefint men som sagt mycket jobb... Klart ni ska satsa på det om det är det ni vill ha!

  • Pumpkin
    Brud 080524 skrev 2008-08-18 23:06:20 följande:
    Det är faktiskt skönt att inga av våra parvänner har barn (eller singelvänner heller för den delen). Och då är vi ändå äldre än vad ni är, fick jag för mig iaf...
    Jo, några år äldre än mig i alla fall Men du är yngre än min man och hans vänner (= de som ynglar av sig)
  • Nienna

    Jo, det är ju det jag gruvar mig för... Det som är skönt är att barnen börjar bli så pass stora, och kommer vara ännu större när vi kör igång på allvar, så de kommer inte att kräva lika mycket tid då. Alltså, man måste inte passa dem hela tiden som man gjort förut. De kommer ju också att få vara med och hjälpa till efter förmåga och lust, men de kan lika gärna vara hemma själva eller hos kompisar och så.

  • Brud 080524

    Ni får ta med dina vänner istället.!

    När ni väl kommer igång som kommer det gå av bara farten tror jag.Man kan mer än man tror! Och om barnen nu är större så klarar de ju sig någorlunda själva.

    Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen! Godnatt på er!

  • Pumpkin

    Haha, jag har inga bra kompisar att ta med mig

    Nu ska jag också sova, hörs en annan dag tjejer!

  • Pumpkin

    Guten morgen!

    Här sitter jag och slösurfar på saker att göra under resan - HUR ska vi hinna med allt?!

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.