• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Englali

    God kväll tjejer!!

    BLÄ BLÄ BLÄ!! Idag har jag börjat jobba efterv semestern och ja, jag grät faktiskt när jag gick upp i morse. Det kändes sååå tugnt Jag vill inte pendla, det är så jobbigt, segt o jag trivs inte i staden jag jobbar. Usch o fy!!

    Annars svävar jag vidare på mina rosa moln... Har fått dom färdigredigerade filmerna ikväll. 30 minuters vigselfilm och 50 minuter bröllopsfest. Helt suveräna filmer! Åh jag bara älskar dom som gjort det här till oss. Dom är verkligen guld värda!

    Nu blir det sängen med min heta man och så hoppas jag att det är SATC på 3an vid 23.00!

    Puss o godnatt!

  • Hedebris

    någon som vill hjälpa mig att lista ut vart vi ska på bröllopsresa. vi ska sitta vid postlådan 14.30 imorgon och fick packlista igår:

    packlista:
    Vardagskläder att ha på sig vid avfärd
    Bekväma skor
    Badkläder
    Träningskläder
    Gympaskor
    Necessär med lämpligt innehåll + duschgrejer
    Kamera
    Badlakan
    Sandaler
    Solskyddsfaktor
    Oömma kläder, gärna syntet material
    Ev. lite finare kläder

    packa gärna i en ryggsäck

    *blir lite rädd*

  • Anettan73
    furillen skrev 2008-08-14 12:16:34 följande:
    hej!en av våra gäster har gjort en hemsida till oss med massa av hans och några andra gästers bilder! världens bästa överraskning! kika in om ni vill!tinyurl.com/astrid-martin
    Super gulligt!!!
  • Anja 19 juli 2008

    Åh furillen vilka foton!! såååå fint allt är. Vilken vigselplats, suck... VACKERT!!!

    (visst hette platsen just Furillen? eller?)

    Vidhåller att du ser ut som en filmstjärna. Helt otroligt vacker!

    Vilken jättehärlig present/överraskning av er vän.

  • Anja 19 juli 2008

    Åååhhh nu kom cd-skivan från fotografen med högupplösta bilder Såååå nöjd... över 400 foton (många av dem hade vi ju inte sett, sååå kul). Nu ska vi välja ut ett till tackkkorten. Hur lätt är DET!!??

  • furillen

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-14 13:27:34 följande:


    Åh furillen vilka foton!! såååå fint allt är. Vilken vigselplats, suck... VACKERT!!!(visst hette platsen just Furillen? eller?) Vidhåller att du ser ut som en filmstjärna. Helt otroligt vacker!Vilken jättehärlig present/överraskning av er vän.
    åh TACK! vad glad jag blir! japp, platsen heter Furillen. det är liksom hela holmen som heter så. vigselplatsen heter Kartviken och restaurangen/hotellet heter Fabriken Furillen.

    eller hur?! blev så himla lycklig när jag fick det mailat till mig! så otroligt gulligt gjort!
  • furillen

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-14 13:28:51 följande:


    Åååhhh nu kom cd-skivan från fotografen med högupplösta bilder Såååå nöjd... över 400 foton (många av dem hade vi ju inte sett, sååå kul). Nu ska vi välja ut ett till tackkkorten. Hur lätt är DET!!??
    vad roligt anja!!! kul att ni är nöjda!! förstår att det är svårt att välja
  • Pärlplattan II

    Jag har fått en arbetsträningsplats!!!! Ska börja den 25e!!! Nöjd och glad blir man när det äntligen händer något - mr Beige (Från arbetsförmedlingen) var förvånad över att det gick så lätt för "det är ju vääääldigt svårt att få tag på arbetsträningsplatser". Jag undrar hur han gör sitt jobb - kanske jag kunde visa honom.

    Hedebris - Hm... Spännande verkar det iaf vara!

  • Pumpkin

    Hedebris: Har ingen aning! Men spännande är det

    furillen: Så sött av dem

    Anja: Kul att ni är så nöjda! Och ja, jag vet hur svårt det är att välja bland alla bilder Just tackkortet var ganska enkelt i alla fall

    Pärlan: Härligt! Skönt när det händer nånting!

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.