• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin

    Trött trött trött...

    Lasse har nu bestämt att han ska bygga ihop en jättestor "sängstomme" som både säng och bokhylla ska vara delvis nersänkt i. Kan bli bra, men det lär ju ta år och dagar innan min käre make är klar.

  • Anja 19 juli 2008

    Hedebris

    se mitt svar i andra tråden...

    förstår björns bror och han tänker nog inte på att ni kanske har massor att göra. Han blev utesluten från sin egen brors svensexa av någon skitunderlig anledning. han vill ju oxå få "fira" sin bror. Det är ju för att han älskar honom och inte någon "ego"handling. Så tänker jag iallafall.

    Så försök ha överseende.

    kram

  • Anja 19 juli 2008

    Pumpkin

    hihi

    det är bra med projekt som tar tid Hoppas du slipper ha byggarbetsplats i v-rummet bara

  • Pumpkin

    Nej, det är INTE bra med projekt som tar tid - jag vill ha det klart NU! Är sååå less på möbleringen i lägenheten att jag deppar ihop helt snart.

  • Anja 19 juli 2008

    Pumpkin

    jag förstår det. (var lite ironisk)

    Säg till Lasse att du vill att det ska gå snabbt och att det inte behöver vara så avancerat utan du vill bara ha en enkel sänggavel! (eller?)

  • Pumpkin

    Nej han får gärna bygga den här stommen, för det ser ut att bli bra enligt ritningen, men då får han fasiken koncentrera sig också så det blir gjort

  • Anja 19 juli 2008

    HIhi ok

    han får jobba häcken av sig nudå

    shit måste rusa... ska lämna barnen o hinna hälsa på en nyfödd liten bebis innan jag ska till jobbet. (jobbar kväll).

    Ses senare.

  • Pärlplattan II

    Pumpkin - Jag skulle bli jätteglad om min man satte igång med en sängstomme! Du kanske kan låna ut din, när han är klar med eran - han kan ju iaf lära min hur man gör.

    Såhär har min make skrivit på sin blogg "Nu vill min fru ha barn också... Ett ständigt slit, ett ständigt slit"

  • Pumpkin

    Pärlan: Haha, säg inte för mkt nu - han har ju inte börjat än

    Kom du in i vårt fotogalleri? Verkar som att en del haft lite problems.

    Tycker inte din make ska gnälla över att hans fru vill ha barn - just do it!

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.