• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Nienna

    Hej hej!

    Är inne och läser här varje dag, men har inte haft ork att skriva nåt. Har jobbat fre-mån och var helt slut igår. Idag är jag ledig och sov till ca 9,30, så skönt!

    På lördag ska vi ha grillfest, tre familjer kommer hit och vi ska äta och dricka gott. Vi blir 8 vuxna och 9 barn, fullt hus.

    Har försökt skriva ner en berättelse om vår dag, men bara kommit en bit på väg, ska försöka skriva färdigt idag och lägga upp på bloggen.

    Nu måste jag gå och kolla hur det går för ungarna, de skulle plocka fram frukost!

  • Pumpkin

    Nienna: Man blir ju slut av att jobba, helt klart. Själv känner jag mig lustigt upprymd nu efter att jag beställde MASSOR av scrapgrejer igår - nu vill jag bara beställa ännu mer

  • Anettan73

    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-04 20:42:39 följande:


    Anettanplaya de mogan har jag kollat in... måste titta en gång till då ju... Är det hotellet som heter så???
    Kommer bara ihåg att det var ett princess hotell. Ska kolla upp det..
  • Anettan73

    Taurito princess... är hotellet... Du får nog söka på det..

  • Nienna

    Pumpkin - Var har du beställt ifrån och vad har du beställt?

    Själv har jag beställt papper till tackkorten, till albumet ska jag beställa senare. Har iaf bestämt mig för att köra på samma färgtema som vi hade på bröllopet, rosa, vit/ivory och silver. Har en hel del grejor redan, så det blir mest basgrejor som ska beställas.

  • Pumpkin
    Nienna: Jag minns faktiskt inte allt jag köpte Lite olika papper, lite dekorationer (blommor och sånt), brads, klistermärken osv osv. Kan lägga in en lista sen när jag kommer Har beställt från MyCards i alla fall, de har rea så jag bara tog allt jag ville ha och beställde det Nu är jag dock sugen på att köpa typ QuicKutz eller Cuttlebug eller nånting sånt, det liksom bara kliar i fingrarna

    Jag måste också beställa papper till tackkorten, tror dock att vi kör på enkla vita (hade ju bruna inbjudningskort)...
  • Nienna

    Jag ska ha samma papper till tackkorten som vi hade till inbjudningarna, rosa. Har fått hem korten, beställde med vit ram , det är ju så snyggt.

    Idag har jag också fått mina nya glasögon, men de känns lite konstiga, kanske bara för att man är ovan. Beställde hem provbågar i torsdags, fick dem i fredags, skickade tillbaka direkt och idag låg de i lådan, snabba ryck!

    Bild finns här: bannahoj.blogspot.com/

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.