• Pumpkin

Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Redan gifta:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

Näst på tur:

080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin

Anja: Ja, vi räknar med att det blir en underbar resa

Är det östkusten du vill se så blir det ju lite fel att åka Route 66, men man kan ju göra flera resor Vi ska definitivt besöka alla delstater i USA innan vi är klara med det landet

Route 66 går från Chicago i Illinois till Los Angeles i Kalifornien via St. Louis i Missouri samt delstaterna Kansas, Oklahoma, Texas, New Mexico och Arizona.
    sv.wikipedia.org/wiki/U.S._Route_66

• Myran 0802

Ha en kanon helg, nu är det dags för naglar och fixa det sista.

Vi hörs på söndag/måndag.

• Anettan73

Har lite bilder på vår hemsida...

• Anettan73

Även i galleriet. Det är privata från fototagningen.

• Anja 19 juli 2008

JÄttefina är ni Anettan

Vet inte om det är min dator här på jobbet som mixtrar m färgerna men de ser helt blå ut i färgen så jagser inte helt 100% hur ni verkligen ser ut. din klänning ser lixom ljusblå ut här Men ni är vackra likväl

NÄr får ni fotografens foton (om ni hade fotograf)? Vill ju ser MERA

• Anja 19 juli 2008

Pratade precis m Daniel o fick reda på att vår dator brutit ihop!!! Något virus, shit, va??? Han sa att virusprogrammet plötsligt inte funkat och sen hade det kommit signal om att där var virus i datorn o sen hade den inte funkat. Inga ikoner på skrivbordet, gick inte klicka nånstans! INGET funkar!

Neeeeeeeeeeeeeeeeeej lixom... VARFÖR!!!??? Måtte inga grejor ha försvunnit!

Så om jag inte alls dyker upp i helgen (är ledig) så kan jag inte skriva här förrän på måndag *snyftar*

Önskar er alla en supertrevlig helg för säkerhetsskull... (stör mig sååå för Daniel kunde ju ej se bilderna från fotografen nu bara för det, grrrr)

• Pärlplattan II

Tbx efter semestern! Det var lugnt och skönt, välbehövligt! Sol och bad. Nu väntar BT-uppdatering!

• Filifjonkan2

jättefina kort anja, hoppas det löser sig med datorn....

jättefina kort anettan.....

nu har jag fått brevet från skatteverket och skickat in för nytt körkort...;) nu måste man ringa runt och byta ut alla kort ... puh va jobbigt

jag och min man har precis kommit hem från en mini semester (var till lycksele och campade, badade och var på djurparken)

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-08-01 15:27:08 följande:

Pratade precis m Daniel o fick reda på att vår dator brutit ihop!!! Något virus, shit, va??? Han sa att virusprogrammet plötsligt inte funkat och sen hade det kommit signal om att där var virus i datorn o sen hade den inte funkat. Inga ikoner på skrivbordet, gick inte klicka nånstans! INGET funkar!Neeeeeeeeeeeeeeeeeej lixom... VARFÖR!!!??? Måtte inga grejor ha försvunnit!Så om jag inte alls dyker upp i helgen (är ledig) så kan jag inte skriva här förrän på måndag *snyftar*Önskar er alla en supertrevlig helg för säkerhetsskull... (stör mig sååå för Daniel kunde ju ej se bilderna från fotografen nu bara för det, grrrr)
    Biderna är väldigt blåa så det är inte fel på din dator på det sätet. Dessa är tagna med en mobil...

Anja--- Ni var helt fantastiskt fina båda två.
Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.