• Pumpkin

    Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 11!

    Välkommen till vår härliga tråd!
    Tiden springer verkligen iväg - nu är det sommar och flera av oss har redan hunnit stå brud Skrattande Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Redan gifta:

    080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan

    Näst på tur:

    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com
    080726 furillen

    080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080802 Myran 0802 - jonasomadelene.weddingannouncer.com/
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 a wife to be - annelieochjohan.weddingannouncer
    080830 kassandra

    Med bebis istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs gifta brudar som hänger här med oss då och då Skrattande

    *Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*


    Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2840360.html

    Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

  • Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

    Enligt alla väderprognoser kommer jag här nere i skåne att få regn hela dagen på bröllopet. Är skitbesviken över det. Tänker mest på fotografierna vi ska ta. Ville såååå gärna vara ute då.

    En annan sak som jag är lite knäckt över är att jag lämnade in min ring för slipning. Den behövde inte omrhodieras för den var så pass "ickerepig" tyckte hon i butiken.

    men oj, nu när jag jämför den m vigselringen. HELT annorlunda färg på vitguldet. Den som är slipad är helt mörk i metallen, och den nya ringen är mkt vitare. INTE FINT ALLS!

  • Nienna

    Anja - Här ser det också ut att bli regn, men det skulle det bli idag också och här kom det bara några droppar, så jag lever på hoppet!

  • Pumpkin

    Anja: Har ni något paraply? För då kan ni ju få riktigt fina bilder även i regnet Men jag förstår att du är besviken, tyvärr ser det ut att bli regn i större delen av Sverige hela helgen...

  • Englali

    Pumpkin: Hotellet ser sååå trist ut tycker jag Och näe, jag är inte ett dugg anvundsjuk!! (djuuuup suck)

    Nienna: Jättefin dukning! Det gör ju allt!

    Anja: Låter som ni ligger bra till i planeringen. Trist med ringen bara, är det verkligen så stor skillnad??

    Furillen: Vet inte vad jag ska säga... så otroligt sorglig historia o så synd om henne som inte begriper bättre.

    Här är det ingen bebis i magen kan jag meddela er... så var de med det

    Fick tärnklänningen idag, känns dock som om den kan vara lite för stor över bysten för henne... hm, undrar om den går att sys in? Det är ju sådana där dumma skenor runt hela!

  • Nienna

    Nä, nu är det säng! Har en arbetsam dag framför oss i morgon också...

    Natti tjejer!

  • Anja 19 juli 2008

    Pumpkin

    japp, vi har ett jättefint paraply med volang 1,25 m i diameter

    Nienna

    Ja, vi får leva på hoppet!

    Englali

    Ja, tyvärr tycker jag att det är stor skillnad!

  • Anja 19 juli 2008

    Furillen

    förstår din besvikelse har nog inte hängt med från början... Vad var anledningen till att din vän sa att hon inte tänkte komma?

    har hon möjligtvis en depression? Då är det ju stört omöjligt att dyka upp m ett leende, typ. Är väl den enda ursäkten som är godtagbar, just sjukdom. Tycker jag. (om man är nära vän eller familj alltså).

    Fy så trist... Hoppas att din vän förstår nu, när du skrivit rakt ut hur du känner.

  • Pumpkin

    Godmorgon!

    Jag tycker verkligen inte om min "chef" (dvs han som är chef för kundtjänst, jag har ju egentligen min chef på Proffice) just nu! Jag gick just och frågade om jag kunde ta semester sista veckan innan jag slutar eftersom alla ändå har kommit tillbaka från sina semestrar då. Fick till svar att han måste fundera på det, bara för att han som är min "partner" kommer tillbaka torsdagen veckan innan jag i så fall ska ha semester och chefen inte tycker att jag hinner lämna över allt till honom då (min "partner" är den kunnigaste personen här och det är ju inte direkt så att jag tänker ha en massa liggande när jag slutar). Jag som haft FYRA dagars semester på hela sommaren! Jävla gubbe! SkrikandesEnglali: Ja, förstår att du tycker att det ser helt förskräckligt ut

    Trist att det inte flyttat in någon i din mage än...

    Anja: Då är det inte helt kört i alla fall

  • KKC

    God morgon!

    SISTA dagen på jobbet! (över huvudtaget) Först semester i 5 veckor och sedan plugg!!
    Hoppas vi kommer gå på samma skola Pumpkin

    trist med din gubbe till chef! klart du ska ha semester! kan du inte kolla det med Proffice då?

    nienna: fin dukning! Hur har du gjort monogrammen på ljusen??? skulle oxå vilja göra så!

  • Pumpkin

    KKC: Eftersom jag har ett fast uppdrag så är det företaget som bestämmer om det är OK med semester eller inte...

    Jag hoppas också att vi blir skolkompisar

Svar på tråden Hälften kvar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.