Present till 35-årig bröllopsdag
Mina föräldrar firar 35-årig bröllopsdag den 1:a juni, och jag vill gärna ge dem något speciellt, men jag vet inte vad! Någon som har några tips?
Tack på förhand!
Mvh Loova
Mina föräldrar firar 35-årig bröllopsdag den 1:a juni, och jag vill gärna ge dem något speciellt, men jag vet inte vad! Någon som har några tips?
Tack på förhand!
Mvh Loova
Teaterbiljetter (inkl middag?)? En flaska riktig champagne? En överraskningsfest för dem och deras vänner? Eller kanske en trevlig och god middag med familjen/släkten?
Jo, vi hade tänkt att gå ut och äta med dem (jag och min bror och hans familj) på någon restaurang i sthlm. Det är en "överraskning", fast de har pratat om det innan, och de får betala maten =D (Är fattig arbetslös). Teater är också jättekul, fast lite svårt att gå på med två småbarn inblandade. Därför tänkte jag mer på någon present att ge dem i samband med middagen. Något minnesvärt. Det hade varit kul att ge dem tex ett stort foto på oss barn och barnbarn, men det är svårt att ordna eftersom min bror bor på Lidingö och jag i Växjö, och vi har inte möjlighet att träffas innan och bli fotograferade.
Men tack så mycket för tipset Julia!
Loova,
Om det är lite knapert med ekonomin så behöver kanske inte du och brorsan och hans familj hänga med på teatern? Det kan ju vara mysigt för era föräldrar att få gå ut och roa sig på tu man hand också... Man kan ju även tänka sig någon konsert med musik de gillar?
Hoppas du kommer på något bra!