• Ceasara

    Vinterbröllop 08/09 nr 2

    Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...

  • Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 nr 2
  • SidenRos
    Ceasara skrev 2008-08-13 11:24:41 följande:
    Men mycket är ju gjort, det andra hinns med... Ingen fara.
    hur långt har du kommit själv då? =)
  • Ceasara

    Ring, klänning, skor, smycken, blommor, lokal, plats, fotograf, provinbjudningskort... Tror det är allt.

  • SidenRos

    okej men då har du fått mycket gjort endå=)ska ni ha ett stort bröllop eller?... jag har själv fått ett litet problem här nu jag har köpt min klänning men nu har jag börjat ångra mig när det gäller den vet inte om jag vill ha den så nu är jag inne på och sälja den och köpa en ny har hittat en jag har fastnat för...

  • Ceasara

    Det är klurigt sådant där. Men du kan ju alltid försöka sälja den och köpa den andra. Bättre att vara nöjd. Själv är jag nöjd med min, ska inte byta...

  • SidenRos

    ja de är så jag känner ska nog försöka sälja den tror jag... va skönt att du är nöjd med din =) skulle oxå vilja vara det...

  • Vargtassa

    Jösses, idag bokade jag tid på statshuset.. Den 14 feb på alla hjärtans dag (våran 11-årsdag) kl 14,45 blir jag fru Sjöblom!!!! Gaaaaaaaaaaaaah, vi tänker verkligen göra det här! *glad glad glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad*

  • Nancy Drew
    Vargtassa skrev 2008-08-13 13:17:05 följande:
    Jösses, idag bokade jag tid på statshuset.. Den 14 feb på alla hjärtans dag (våran 11-årsdag) kl 14,45 blir jag fru Sjöblom!!!! Gaaaaaaaaaaaaah, vi tänker verkligen göra det här! *glad glad glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad*
    Hihi, vi skrev nästan samtidigt. Vi ringde säkert minutrarna efter varandra också!
  • Ceasara

    Grattis, visst är det härlig känlsa när det kommer över en att man verkligen ska gifta sig...

Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 nr 2