• Mizty

    Nya Göteborgsbrudar del2

    Då fortsätter vi i en ny tråd

    fru Trul 14 Februari 2008
    Bartan 31 Maj 2008
    Sagess 28 Juni 2008
    frökenkräfta 8 augusti 2008
    Sarahochdavid 9 Augusti 2008
    Lokalo 16 Augusti 2008
    Busfia 23 Augusti 2008
    Schükano 6 September 2008
    Ajjse 13 September 2008
    Troll1 27 September 2008
    Mizty 081108
    Danielaa (och Mikael) 2 maj 2009
    Carolina 1979 23 Maj 2009
    lottaochalex 8 Augusti 2009

    Första tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2738115.html

  • Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2
  • Troll1
    frökenkräfta skrev 2008-06-18 11:55:39 följande:
    Nej inte på Makeupandhair. Är det salongen på Sveagatan? Jag har bokat manikyr dagen innan bröllopet på Jippi (eller Jippie kanske det heter?) på Kastellgatan, 250 kr. Vanlig manikyr.
    Ja, det stämmer. 350:- för akrylnaglar, fransk variant. Bra pris!
  • Mizty

    Välkommen hit Mizty, det är jag Jag brukar lägga förslag på dagar så får man skriva upp när man kan så tar vi den dagen flest kan! (Du kopierar listan & skriver in dig)


    Sezzi skrev 2008-06-18 12:55:06 följande:
    Detta låter så kul... Jag får nästan pirr i magen :):)Vad innebär Mizty? (förlåt, är lite lost då och då) vilken dag blir det v.27?
  • Mizty

    Tack tjejer!

    Men troll1 vad underbart att han ÄNTLIGEN är hemkommen!! Då är det ju fritt fram för träff nu då Det var jäkligt bra pris på naglarna! Är så sugen på att fixa mina nu oxå, har ju haft det innan, LÄNGE... Men nu är naglarna så fula

    fru Trul - Ska försöka komma förbi någon dag! Har två miljoner saker just nu... Men jag ringer dig. Skönt att du är hemma igen i alla fall!!

    Sara - Välkommen du oxå!

  • fru Trul

    Välkomna alla nya, alltid trevligt med nya ansikten!

    Troll1 Vad det 350 kr för ett helt nytt set?! Det är ju svinbilligt isånnafall! Vill oxå fixa mina snart igen, saknar mina långa naglar jag hade på bröllopet...

    Mizty Du är hjärtligt välkommen när du får tid, du behöver inte stressa jag kommer vara hemma sjukskriven dom närmsta veckorna... Läkaren sa att foten bör vara läkt i mitten av Augusti... Suck!

  • Troll1

    Tjenis på er!
    Ja, det är ett helt set akrylnaglar. Jag tycker det är otroligt billigt. Anledningen till att jag inte gjort det förut är att det är så dyrt annars. Jag vet inte hur länge de håller bara. Vad säger du Mizty?
    Det är såå gôtt att han är här hos oss igen! Fick bla en fin MEXX handväska i skinn (oj så glad jag blev! och en MAC -primer jag önskat mig. Han hade köpt en massa roligt till min 9 åriga dotter också. Gulligt!
    Vår lilla tjej fyllde 1 år idag.

  • Mizty

    Troll1 - Jag gjorde om mina var 3-4:e vecka. Men vill man ha dom riktigt snygga så var annan. Beror ju på den som gör det oxå & på dina naglar hur mycket dom släpper i kanterna & hur mycket dina naglar växer! Vad mysigt att han är hemma igen Alltid kul med presenter! Då är hon ju stora tjejen nu då

    fru Trul - Jag kommer!! Du vill kanske låna några filmer som vi pratade om då oxå? Fy vad tråkigt att inte kunna göra något på så länge... Jag hade fått frispel

    Jag har fått problem med ett öga Jätteont & synen har blivit nersatt. Optikern som är precis bredvid min butik kollade ögat i går & jag har ett sår på hornhinnan & antagligen är en bakteriell infektion orsaken till synen. Så blir det inte bättre måste jag till ögonläkaren *suck*

    Idag ska vi till huset & kika, mäta & prata lite med säljaren. Underbart att få komma dit nu när vi vet att det är VÅRT!!

    Köpte ett par SÅ snygga & sköna vita skor på mallis, det var som att sätta handen i handsken Kunde bara inte motstå dom! Så nu får jag se vilka det blir på bröllopet, båda kan jga ju använda annars oxå så det är bra. Ska fota & lägga ut någon dag.

    Kram på er

  • Sezzi

    Om jag har förtått detta rätt så gör jag så här?

    V.27 Kl:18.00 på fröken olsson

    Måndag:
    Mizty
    Sakina

    Tisdag:
    Mizty
    Sakina

    Onsdag:
    Mizty
    Bartan
    Sakina

    Torsdag:
    Mizty
    Sakina

    Fredag:

  • Sezzi

    Skulle skrivit Sezzi...

    Men men, som jag sagt tidigare så har jag inte alls huvudet med mig pga. hela bröllops grejen... Drar mig själv i håret nästan :(

    Det är nästan så jag inte pallar mera... BTW, Jag heter Sakina!! hehe

  • Mizty

    Kul att du kan hänga på!!


    Sezzi skrev 2008-06-19 12:01:43 följande:
    Skulle skrivit Sezzi...Men men, som jag sagt tidigare så har jag inte alls huvudet med mig pga. hela bröllops grejen... Drar mig själv i håret nästan :(Det är nästan så jag inte pallar mera... BTW, Jag heter Sakina!! hehe
  • Vendel och Angelica

    V.27 Kl:18.00 på fröken olsson

    Måndag:
    Mizty
    Sakina

    Tisdag:
    Mizty
    Sakina
    Angelica

    Onsdag:
    Mizty
    Bartan
    Sakina

    Torsdag:
    Mizty
    Sakina
    Angelica

    Fredag:

    Härligt med semester Mizty!! inte alls avis!

    Ska mini "Hippa" en vän idag bara hon o jag! hennes möhippa var i stockholm o jag hade ingen cahns att vara med! Så det blir att äta god mat på restaurang och så har jag pysslat i hop en ask ( papperspysslare som jag är) med lite nödvändigheter i för dagen D!!
    Ska bli så roligt!!

    Vi har fortf inte fått tummen ur och kolla på de lokaler som vi är intresserade av... Kan ju inte boka kyrkan förens 12 månader innan så vi tänkte ha sett lokalerna innan och så att vi vet om det är ok att boka lokal för bröllops fest på en fredag ... för vi vill ha datumet 090807 ... så vet vi vad lokalerna kan o vill så kan vi se vilket datum vi får boka St Birgittas till!
    Hamnade av en slump inne på Renmanns förra veckan, gick för bi med mor min och sonen... testade lite klänningar och ja, jag har tänkt mig rätt modell i alla fall
    Wilhelm 2år satt helt tyst i sulkyn o bara tittade med stora blå, så sa mormor är mamma fin o han bar jaaaaaaa fiiiiiin mamma är då blev jag varm i hjärtat!!
    har ju som sagt lite mer än 13 månader på mig att hitta klänning... el ja till dagen D... så nu är frågan, köpa i butik, eller nappa på en väns erbjudande om att sy klänningen...

    Många grejer att tänka på...
    Förstår om ni som har ert snart är helt förvirrade!!

    kram

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2