• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • valkyriana

    igår gjorde jag min secretbox. Det blev inte de häftiga ideéran jag hade tänkt mig, men det blir nog riktigt bra ändå. De bilderna jag såg- shit vad bra

  • valkyriana

    Du borde verkligen göra det. Ljussättning gör under Det var riktigt roligt!

  • AyBee

    Ser mysigt ut. Hoppas att vädret håller i sig så att ni blir bruna o fina

  • malinlars

    nu snart är det dags.. Känns underbart!! Har ngra saker att fixa.. men är så lugn!! Skönt!! Kram på er!!

  • Majsis2008

    jag hoppas resten av er som gifter idag också får en härligt dag, vädergudarna är med oss fortfarande..

  • AyBee

    Åhh idag var jag på min kompis bröllop. Hon var sååååå fin och lyste som en sol hela tiden. Tog som vanligt en massa bilder och ett axplock ligger på min sida.
    Var där på vigseln och nu ligger deras dotter och sover uppe på andra våningen. Hon o Axel har haft det jätte kul idag men mycket bus o lek. Är det så här lätt att ha två barn

    Linda - Hoppas du hade världens bästa dag igår och att du har fina minnen för livet.

    Malin & Catrin - Längtar efter att hör hur eran dag idag gick.

    GRATTIS VÅRA TRE NYASTE FRUAR!!!!!

    Ps Nu torr jag nästan halva gängen är brudar och resten fruar

  • Majsis2008

    hej tjejer. Hoppas ni haft en bra helg och njutit av värmen. Nu ska det ju tyvärr bli sämre väder i veckan...så typiskt när midsommar närmar sig...

  • stenbruden

    Hej brudar och fruar!!!

    Nu är jag en äkta maka Jag svävar på rosa, blåa, vita och osynliga moln... Jag känner mig som den lyckligaste kvinnan i världen. Jag är min Jockes FRU!'

    Vår dag va helt fantastisk!! Helt magisk!!
    Vi har precis tittat på filmerna från dagen och mina tårar gör att jag knappt ser vad jag skriver...
    Solen strålade, vi grät floder under hela vigseln, det var otrloligt vackert där vid sjön, frisören var jätteduktig, min tärna är en människa jag kommer att älska resten av mitt liv hon är verkligen något utöver det vanliga. Hn var ju även toastmadame och började middagen med att "tappa klänningen" som en isbrytare såååååå kul, jag skrattade så jag tjööööt!
    Vårat toastpar följde "temat" i precis ALLT, vilket jobb de har lagt ner!!!

    Jag skakade, grät, läppen darrade och jag smalt inför min man. Han var så snygg att jag höll på att dö. Hästarna va helt underbara, vilket ekipage! Full mundering med hattar, rockar, gamla klämnngar och en GAMMAL vagn från 1800 talets frankrike.

    Min mamma gjorde ju buketten och den var helt otrolig.
    Min 17 åriga lille bror höll ett fantastiskt tal och min styvpappa som gick med mig fram till Jocke grät som ett barn, jag har sett honom gråta en end gång förut och det var när min syster föddes. Inte ett öga va torrt...
    Jag är helt stum över hela dagen

    Nu ska vi till Maldiverna och jag ska njuta av min underbara man tills jag spricker.. Han grät över mina morgongåvor (secret box och en egen bok) Jag fick ett undberbart halsband.

    Jag kan inte förklara med ord vad jag känner En hel bok skulle inte räcka Han är mitt allt, mitt liv och min framtid!

    Kram till er tjejer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    NJUT AV ER DAG!!! Den är helt underbar!

    Nu stortjuter jag igen ÄLSKAR MIN JOCKE ÖVER ALLT, MEST AV ALLT!!!!!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4