• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • stenbruden

    MEN 31 maj GRATTIS gånger 2!!!!! Jag visste inte Herregud va härligt!!!!!!!!!
    Vilken dag ni hade, vet inte vad jag ska säga. Är jätteglad för din skull STOOOR KRAM!!!

    Tack alla andra för lyckoönskningarna Nu är det pirrigt värre, hihi. Vi har nog koll på det mesta tror jag... imorn ska vill till Aspenäs och dekorera och gå igenom det sista.
    Vi ska njuta åhh vill inte att dagen ska ta slut (tänker jag redan nu...)

    Malin o Långse - hade så gärna sett er!!! Hoppas era dagar blir underbara!!!

    Amor - va skönt att du fick pratat med din chef!! Klä dig som du vill, om nån har problem med det så sträck ännu mer på dig och kör upp näsan högt Kommer du ihåg va vi pratade om när vi lunchade, stämmer på detta!

    Kram till er allihopa!!!!!

  • malinlars

    Åhhh Malin.. missade det totalt.. Jag säger till mina elever att alltid läsa allt noga!! Men så gör jag inte det själv.. *skäms*
    Grattis!! Va underbart med en liten trådbebis till!!

  • malinlars

    Säger samma till er Långse & Stenis!!
    Hoppas att vädret blir bra där uppe för dig LÅngserud!!

    Åhh imorgon skall jag göra naglar. SKall bli riktigt spännande.. har aldrig haft sådana..

  • stenbruden

    Prognosen ser ju toppne ut i hela landet Vilken tur!!!

    Naglarna är fixade idag
    Nu ska jag ta ett glas rött på altanen!

  • AyBee

    Men 31 maj.......G R A T T I S till bebben. Låter inte som om det var planerat att bli gravid innan bröllopet för er heller. Men kul med en till liten bebis i tråden. Se nu till och knipa i 2 dagar till så att ni kanske kommer med i GP som första bebis 2009

    Låter som ni har en helt fantastisk dag!!!! Njut nu av ert nya äventyr som ni har framför Er.

  • malinlars

    Precis testat frisyren å det kommer bli jättebra. KÄnns så skönt

    Nu börjar det pirra riktigt mycket.. underbar känsla!

  • Amor Eterno

    Hejsan tjejer!!

    Malin GRATTIS till både bröllopet och bebisen Älskar hur mysigt det ert bröllop lät.. Vilken underbar dag ni hade, och är så lycklig att vi har en blivande mamma till här!! Gumman väntar ivrigt på dina kort.

    Stenbruden - Såg en ringklocka på Albrets guld i femman huset idag!! Tack för dina ord!! Ja istämmer upp med huvudet och det vi pratade om i lunchen stämmer helt!!!

    Idag har jag varit på pedikyr, känns hur skönt som helst!!

    Malinl- Vad bra att m2b har varit där och rätt ut allt Tänker på dig!! Skönt att frisyren känns bra!

  • carinokenneth

    31 maj 2008: Stort GRATTIS till både en lyckad dag och bebis!! =)

  • Långserud

    Hej flickor!

    Kortis mail från de värmländska tropikerna!

    När solen skiner då är det verkligen SWEDEN att vara på landet!

    Idag massa pyssel i lokalen, åktränade med Kalle 3 (jepp Stjärnis, det blir han).

    Dock gjort en megablunder, skulle färga mina ögonbryn bruna mken närn jag laggt i färgen (ca 15min ska det vara i) ringer cateringen som ska ha skumpa + snittar å efter ett tag kommer de fram att de har ju inga skumpaglas! Gaaa! Så kastar mig på tfn å börjar ringa runt men ja...ni förstår vad som händer, jag har glömt mina färgade monsterbryn så nu är de liiite för mörka.... VAD GÖR JAG!??!

    31 Maj: Ååååååh vilken underbar dag å vilken underbar nyhet! Fick tårar nu ju! Åhhh va myyyyyyssss! Måste ses snart så du¨får berätta mera! Härligt att ni är nöjda med bandet, kåänns bra för mig med!

    Ni andra: StOOOR KRAM! STJÄRNIS OCH MALIN: GOOOOOD LUCK OM VI EJ HÖRES! JEpp, solen verkar skina på oss! pUSS OCH KRAM!

    Nu är det nattinatti!

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4