• Astriden

    Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4

    Nu är det dags för vår fjärde tråd
    vi har hippat varndra & blir fruar en efter en.
    Underbart att vi fortfarande håller ihop!

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 15:48
    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2735459.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4
  • CRISTAL

    Hej tjejer,

    Vill börja med att säga GRATTIS till alla nya fruar :) Hänt en del sedan vi lämnade förra tråden och först nu har jag hunnit ta mig tid att säga hej.

    Jag börjar dessutom med att ställa en fråga...

    Ska ni hålla/har ni hållt tal till er make efter vigselceremonin under själva festen?

    Jag har skrivit ett tal som jag eventuellt tänkte hålla till min Martin men frågan är hur läser jag det utan att få gråten i halsen för att man blir så rörd själv???

  • AyBee

    Vad kul att läsa sådana positiva tankar om NY eftersom vi funderar på att dra dit Nu står det mellan NY eller LA/Las Vegans....svårt val....kan man göra alla tre ???

  • malinlars

    Ja.. det skall ju bli ett toppen väder nästa helg!! Hoppas hoppas!!
    Det är nära nu!! *Fniss*

  • Långserud

    Hej flickor!

    Här kommer en snabb rapport från de värmländska skogarna! Bruden har anlänt Långserud! Nu väntar en vecka fylld av pyssel fix och möten med syskon och vänner som ej träffat på länge!

    Hoppas att allt är bra med alla!

    Stjärnis: sTOOOOOR kram på dig! Säger som Amor, hör av dig! En glass i solen när jag kommer tillbaka kanske?

    Grund: Åhhh let us know!

    BArbawife: Shop till U drop skulle vara mitt motto! spara kan ni göra en annan gång! Jag har bett min bonussyster köpa med träningsskor till mig (inne & ute) för såå mkt billigare.

    Astriden: Hur mår vår trådbebbe?

    31 maj: Vill veta allt! Ngr sista minuten tips?

    Tjejer råd: Min farfar berättade igår att han kommer bara orka vara med i kyrkan men ej festen. Festhäfte + bordsplaceringstavla är klar, ska man bara flytta runt i lokalen (han satt näst ytterst så lätt fixat) eller ska man även ändra i festhäftet å skriva ut nya? (6*87 st...)

    Nu ska jag vara surrogatmamma till mammas nya valp å 10 kycklingar! Moderskäsnlorna på topp!

    Kram!

  • Amor Eterno

    Halloj tjejer!!

    Slutar snart gud vad härligt väder att åka hem till!!

    Cristal - Jag hade tänkt hålla tal men tänker som du att jag kommer att lippa som bara den. Så vi får se hus det blir med det..

    Majsis vad fina bilder

    Aybee - Jag vet att swanssons har en resa där man kan besöka NYC/San Fransisco/Las Vegas så det är kanske något för er??

    Långserud - Härligt att du är på plats redan Tycker inte du behöver göra om programmet utan det kommerde att förstå att fafar inte är med sen...

    För er tjejer som gifter er vilken tur ni har med vädret kommer att vara fantastisk!! Hoppas det är så augusti eller vad säger
    du grund!!

  • Grund

    Ja Amor, vi får verkligen hoppas det. Tur att vi har massa underbara BT-tjejer som håller tummarna

    Ikväll: KONTRAKTSKRIVNING

  • AyBee

    Grund, Astriden, Amor - Nån av er som är allergiska förresten???

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar blir fruar en efter en - Del 4